24.850
netweters
|
153.177
antwoorden
|
20.781
vragen
|
Hey iedereen,
Ik heb momenteel een docsis 3.0 modem 24*8 (de witte)
Ondertussen zijn ook de docsis 3.1 modems ZONDER wifi reeds in omloop bij Telenet, maar ik vraag me af wanneer de HGW versie eraan komt.
Dikke merci,
Tim
@TMCLS93 Ik heb momenteel een docsis 3.0 modem 24*8 (de witte)
Ik heb nog een oudere zwarte 24*8 is prima
Ben je niet tevreden,wat mis je.
J
Kben wel tevreden hoor, maar Telenet hun voornemen was om ook een Hgw versie uit te brengen van de docsis 3.1 modem, vandaar vraag ik me af of je deze al kan krijgen
Telenet mederwerkers zijn die momenteel aan het testen.
@m-jan20 klopt, maar dat betreft de modem only zonder router en wifi ingebouwd, de HGW modems zijn nog niet in omloop
@TMCLS93 schreef:@m-jan20 klopt, maar dat betreft de modem only zonder router en wifi ingebouwd, de HGW modems zijn nog niet in omloop
Kleine correctie; dat is geen modem-only, er zit wel degelijk een router ingebouwd. Het is geen HGW omdat er geen WiFi inzit.
Je kan er wel een eigen router aanhangen omdat er een MAC passthrough optie inzit. Maar dat is dus verre van een modem-only.
@TMCLS93 de policy bij Telenet voor de 2 nieuwste modems wordt nog uitgewerkt. Zodra ik duidelijkheid heb over wanneer je welke modem kan krijgen, deel ik dit zeker op De Netweters. Heb de vraag eind maart uitgezet, hoop hier binnenkort meer duidelijkheid over te kunnen geven. 😉