Beantwoorden
YvanVW24
Experienced Weetjesweter
Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Enkel 2,4 GHz instellen op modem lukt niet?

Ik probeer vruchteloos mijn modem aan te passen zodat hij enkel op 2.4GHz kan uitzenden. Er is geen knop om te "bewaren" en aldus wordt de  de instelling niet actief. Er is blijkbaar nog al eens dezelfde vraag gesteld maar daar kwam ook geen antwoord op daarom dat ik nog eens probeer ...

Dus hoe kan ik van 2.4GHz + 5GHz naar enkel 2.4 GHz ?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Modem aanpassen lukt niet

4 reacties
cleaverX
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Hallo,

ik heb net mijn nieuwe modem (CH7465LG-TN ) in gebruik genomen, maar als ik het wifi signaal op 2.4 GHz zet wil "My Telenet" dat niet opslaan.  Ik krijg ook de "Wijzigen" knop niet.  Nog mensen met dit probleem?

groeten 

YvanVW24
Experienced Weetjesweter
Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nog vergeten : modem is type CH8568LG

WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Het werkt inderdaad niet via MyTelenet. Je kan wel "Één wifi-netwerk" uitschakelen en 5GHz een andere naam geven 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ChristofM
Expert Moderator
Champagne, lezer van het jaar! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! WOW!

@cleaverX We hebben jouw bericht naar dit topic verplaatst omdat jouw oorspronkelijke topic hiermee overeenkomt. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.