24759
netweters
|
152483
antwoorden
|
20713
vragen
|
Wij hebben op 3/05 een bestelling geplaatst voor het Telenet 360° Wifi systeem.
De 360 pods werden snel geleverd, helaas zonder de modem. Op eigen initiatief naar het telenet center gegaan en gevraagd naar de 360 modem. Die hebben ze meegegeven, helaas kreeg ik die via de telenet app deze niet geactiveerd. Wij hebben dan 1 week zonder internet gezeten, gebeld naar Telenet, whatsapp berichtjes gestuurd maar buiten we maken een ticket aan of geef eens het mac adres van de router. Is er niets gebeurd.
Dan ben ik ook op eigen initiatief de oude modem gaan binnen doen bij het Telenet center. Daar vertelde ze mij dan, waarom sluit je je oude modem niet terug aan? Tot de nieuwe geactiveerd is. Dit hebben wij dan gedaan, enzo hadden wij terug internet. Blijkbaar konden ze mij dit telefonisch of op whatsapp niet zeggen, dat dit kon?
Ondertussen zijn we 11/06 en is onze 360 modem nog niet geactiveerd, onze 360 pods liggen hier maar. Op whatsapp kunnen ze niets anders zeggen dan dat ze hopen dat het snel opgelost is.
Nu is mijn vraag is dit normaal? Zolang voor een modem te activeren?
is het normaal ? nee normaliter is de activatie van een modem iets wat de klant zelf kan uitvoeren maar sinds telenet is overgestapt naar nieuwe software zijn er problemen met de activatie van toestellen.De klantendienst kan je inderdaad niet zeggen hoelang dat gaat duren eer het opgelost is ik zou ook willen dat dit anders was maar helaas .
Zal druk worden op de kabel
Vanaf september ook hey er bij
Ondertussen zijn wel weeral een maand verder en er is nog niets veranderd. Modem en 360 pods liggen hier ongebruikt, nog altijd wachtend op de activatie. Heb zelfs al een mail gekregen dat de proefperiode bijna afloopt en ze op de factuur komen. 2 maanden geleden werd er een ticket aangemaakt met prioriteit 😉
Hiervoor zou ik telefonisch contact opnemen met onze klantendienst, @ManMachine
Hoe is de situatie nu op 4 augustus? Is de nieuwe modem al geactiveerd.