24762
netweters
|
152523
antwoorden
|
20715
vragen
|
Hallo Netweters,
In augustus verhuis ik naar een adres in het Antwerpse. Wanneer ik de abonnementen bekeek, kreeg ik bij bestellen (om te kijken wat beschikbaar was) een melding dat ONEup op het opgegeven adres (nog) niet beschikbaar zou worden. Ik zou het wel alsnog kunnen bestellen, en alsnog kunnen genieten van erg snel internet, volgens de melding.
In principe kon ik doorgaan met de bestelling van ONEup, maar waarom zou ik dat in godsnaam willen doen, als ik niet krijg waarvoor ik eigenlijk zou betalen?
Daarnaast legde ik dit probleem voor aan enkele klantendienstkanalen ... Een medewerker in de live chat zei me dat het misschien een fout was op de website, een op Messenger zei dat ONEup inderdaad nog niet beschikbaar was voor het opgegeven adres, en dat ik er nog geen baat bij zou hebben, maar dat ik zeker een e-mail zou krijgen mocht het beschikbaar worden.
Now here's the fun part. Ik vroeg aan de medewerker op Messenger of Giga Speedboost wel beschikbaar zou zijn voor het opgegeven adres, en deze gaf aan dat dit normaal gezien wel zo zou zijn.
Nu snap ik er helemaal niets meer van? Hoezo zou Giga Speedboost (theoretisch tot 1 gbps) wel beschikbaar zijn, maar ONEup niet, voor eenzelfde regio?
Alvast bedankt!
mmhenrot
Opgelost! Ga naar oplossing.
Update ... Die nergens op slaat ...
Het adres waarvan sprake is een appartement op de vierde verdieping. Als ik de bus toevoeg, komt de melding waarvan sprake. Als ik de bus weglaat (en verder exact hetzelfde adres), krijg ik niet de melding dat ONEup niet beschikbaar zou zijn ... Wat voor hekserij is dit?
Bedankt, maar wanneer ik dit probeer met het nieuwe adres komt er
'We vinden geen informatie voor dit adres.'
Nog even wat geprobeerd. Als ik bij busnummer "41" invul in plaats van "4.1", krijg ik de foutmelding eveneens niet.
Zou het dan toch een probleem met de website zijn in verband met niet-numerieke tekens, en zou er dan inderdaad wél ONEup beschikbaar moeten zijn?
Daar komt het aapje uit de mouw want dat kan inderdaad een struikelblok zijn. Het systeem herkent wel bus 5 maar als je ingeeft 5.1 kan je foutmeldingen krijgen.Dit ligt aan het systeem achterliggend dat dit zo op die manier verkeerd gaat. Daar is niks mis met de website enkel als je de bestelling plaatst loopt dit door een ander systeem en dat zorgt voor de foutmelding.
Beste zou ik hiervoor bellen , of een Telenet center binnen gaan bij jou in de buurt en dan de bestelling doen.
Bedankt voor je antwoord, Patrick.
Dezelfde medewerker op Messenger heeft me nu ook terug geantwoord, gezegd dat ze dit even heeft nagekeken, en dat het inderdaad wél beschikbaar zou zijn op het opgegeven adres.
Bedankt voor je hulp!