Beantwoorden
JoeriW
Professional Beetjesweter
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! It's your second party!

Panne Haasrode

Er lijkt sinds 10u45 een panne te zijn in Telenet Internet. De model al enkele keren herstart - blijft hetzelfde, start goed op, Wifi staat aan maar groen streepje knippert (aka er kan geen connectie gemaakt worden met de Telenet servers)

Hebben er nog mensen dit probleem of heeft onze modem de geest gegeven?

PS Waarom is hier geen "bord" voor pannes? Het is bizar, Telenet is zo immens groot en toch is er nergens een manier om te kijken waar er panne's zijn gemeld. 

0 Likes
16 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Panne Haasrode

Ik leg niet de link tussen netwerkproblemen en de oorlog. Ik leg een link tussen het paniekerig gedrag van sommige mensen en het grote belang dat daaraan gehecht wordt om een paar uurtjes zonder internet te zitten. Terwijl het eigenlijk een kwestie is van eventjes bij de buren te gaan controleren of daar ook een probleem is. Daarna de klantendienst bellen om te verwittigen. Simpel, efficient. Maar blijkbaar moet een simpel probleem soms moeilijk gemaakt worden. En ik begrijp heus wel dat dit ongemakkelijk is voor werk of wat dan ook. Wat ben je met een online status pagina als je geen internet hebt terwijl je dat via een simpel telefoontje ook kunt weten, al was het maar naar de buren die ook Telenet hebben. Moeilijk gaat ook blijkbaar.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Vincent_DS
Moderator
Even demarreren... Topicvreter! Warming up? Topicwurm!

Panne Haasrode

Goedemiddag allemaal!

Om hierin verdere discussies te vermijden over het onderwerp van oorlog dat tevens niet relevant is met betrekking tot dit topic, sluit ik dit verder af.

Nog een fijne dag aan iedereen gewenst!

Mvg

Vincent

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewVincent_DS | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.