24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Heb mijn wifi paswoord veranderd in 2.4 GHZ en 5 GHZ en kan niet meer inloggen in 5GHZ omdat het paswoord niet gevraagd wordt ? hoe kan ik dit oplossen ? Voorheen met het oude paswoord was er geen probleem zowel niet op 2.4 als op 5 Ghz
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ken je het oude paswoord nog? Zet dat dan terug. Probeer dan opnieuw aan te melden.
Lukt het?
Kies dan terug een ander paswoord. Nu moet hij dat toch melden.
Vergeet de wijzigingen niet te bevestigen.
Wat is de reden dat je het gesplitst hebt?
Mss eens proberen om opnieuw één netwerk te maken via mijn Telenet -> Wifi Paspoort -> Modeminstellingen ->Expertinstellingen -> Netwerkinstellingen en Wifi wachtwoord -> Vink één netwerk aan.
Probeer in te loggen met je huidig paswoord.
Ondersteunen jou toestellen allemaal de 5Ghz band?
had ik al geprobeerd, ik kan het 5ghz wel zien maar het netwerk vraagt geen paswoord wanneer ik probeer in te loggen en dit enkel op laptop met windows 10, op ipad en iphone lukt het wel
Dus ge hebt ookal ne modemreset gedaan wss?
ja modem werd reeds gereset
Kzou dan eens de technische dienst bellen: 015 66 66 66 optie 2. Mss door een kanaal verandering dat het opgelost is...5Ghz is meestal kanaal 36. Is bij toch zo
@IVAN5 schreef:
had ik al geprobeerd, ik kan het 5ghz wel zien maar het netwerk vraagt geen paswoord wanneer ik probeer in te loggen en dit enkel op laptop met windows 10, op ipad en iphone lukt het wel
Doe eens het volgende.
Windows Start> Instellingen> Netwerk en internet>Wi-Fi. Selecteer hier WiFi instellingen beheren en onderaan zie je bekende netwerken beheren. Klik op het betreffende netwerk en kies Niet onthouden.
Als je nu teruggaat naar uw betreffende ssid krijg je wel de kans om uw nieuwe beveiligingscode in te vullen.
perfect, probleem opgelost
hartelijk dank