Beantwoorden
IVAN5
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Paswoord 5 GHz wordt niet meer gevraagd na wijziging

Heb mijn wifi paswoord veranderd in 2.4 GHZ en 5 GHZ en kan niet meer inloggen in 5GHZ omdat het paswoord niet gevraagd wordt ? hoe kan ik dit oplossen ?  Voorheen met het oude paswoord was er geen probleem zowel niet op 2.4 als op 5 Ghz

0 Likes
9 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3217
PhD in problem solving! Ere-Krak Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Paswoord 5 GHz wordt niet meer gevraagd na wijziging

@IVAN5 

Ken je het oude paswoord nog? Zet dat dan terug. Probeer dan opnieuw aan te melden.

Lukt het?

Kies dan terug een ander paswoord. Nu moet hij dat toch melden.

Vergeet de wijzigingen niet te bevestigen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 531
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Paswoord 5 GHz wordt niet meer gevraagd na wijziging

Wat is de reden dat je het gesplitst hebt?

Mss eens proberen om opnieuw één netwerk te maken via mijn Telenet -> Wifi Paspoort -> Modeminstellingen ->Expertinstellingen ->  Netwerkinstellingen en Wifi wachtwoord -> Vink één netwerk aan.

 

Probeer in te loggen met je huidig paswoord.

 

Ondersteunen jou toestellen allemaal de 5Ghz band?

0 Likes
IVAN5
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Paswoord 5 GHz wordt niet meer gevraagd na wijziging

had ik al geprobeerd, ik kan het 5ghz wel zien maar het netwerk vraagt geen paswoord wanneer ik probeer in te loggen en dit enkel op laptop met windows 10, op ipad en iphone lukt het wel

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 531
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Paswoord 5 GHz wordt niet meer gevraagd na wijziging

Dus ge hebt ookal ne modemreset gedaan wss?

0 Likes
IVAN5
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Paswoord 5 GHz wordt niet meer gevraagd na wijziging

ja modem werd reeds gereset

 

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 4240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Paswoord 5 GHz wordt niet meer gevraagd na wijziging

Wat gebeurt er als je de oude sleutel (wachtwoord) opnieuw instelt voor 5 GHz?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
  I'm here to save you! - Front 242 (Soul Manager)
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 531
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Paswoord 5 GHz wordt niet meer gevraagd na wijziging

Kzou dan eens de technische dienst bellen: 015 66 66 66 optie 2. Mss door een kanaal verandering dat het opgelost is...5Ghz is meestal kanaal 36. Is bij toch zo

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3217
PhD in problem solving! Ere-Krak Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Paswoord 5 GHz wordt niet meer gevraagd na wijziging


@IVAN5  schreef:

had ik al geprobeerd, ik kan het 5ghz wel zien maar het netwerk vraagt geen paswoord wanneer ik probeer in te loggen en dit enkel op laptop met windows 10, op ipad en iphone lukt het wel


@IVAN5 

Doe eens het volgende.

 

Windows Start> Instellingen> Netwerk en internet>Wi-Fi. Selecteer hier WiFi instellingen beheren en onderaan zie je bekende netwerken beheren. Klik op het betreffende netwerk en kies Niet onthouden.

 

Als je nu teruggaat naar uw betreffende ssid krijg je wel de kans om uw nieuwe beveiligingscode in te vullen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
IVAN5
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Paswoord 5 GHz wordt niet meer gevraagd na wijziging

perfect, probleem opgelost

hartelijk dank