24775
netweters
|
152603
antwoorden
|
20721
vragen
|
Beste NetWeters,
Sinds gisteren 26/02 heb ik enorme slechte verbindingen met het Internet (Vast en WiFi).
Helemaal niet prettig als je van thuis uit moet werken (lees: onmogelijk).
Ondertussen ben ik 100% zeker dat het niet aan het intern netwerk licht, het probleem doet zich ook voor wanneer de laptop, rechtstreeks, aangesloten is op de modem.
Ik heb de telenet modem reeds herstart (Soft & Hard).
Zijn er nog netweters die hetzelfde probleem hebben?
Zijn er storingen bekend?
Met warme groeten,
NotJustMe
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je al eens op Mijn Telenet MyTelenet gekeken of er misschien werken in de buurt zijn? (Of eens aan de buren vragen zoals al werd voorgesteld.)
Ondertussen in de Telenet-App gaan kijken en daar staat vermeld dat er storingen zijn in mijn buurt.
"De techniekers zouden er al mee bezig zijn" 🙂
Afwachten dan maar ...
Ik heb wel een afspraak kunnen maken om een technieker thuis te krijgen volgende week ... dat is dan weer wel wat minder.
Alvast bedankt voor de snelle reacties!
🙂
Als de verbinding terug OK is, dan kan je die technieker toch afzeggen, niet? Moest hij toch langskomen, dan heeft die normaal gezien wel een overzicht voor x aantal dagen, dus die kan perfect zien wanneer er problemen zijn geweest.
Telenet is momenteel bezig met onderhoud aan hun systeem, wat mogelijk voor storingen kan zorgen.
Je kunt controleren of er een algemene storing is via deze link:
https://allestoringen.be/storing/telenet/
Hopelijk is het snel opgelost!
Zegt genoeg zeker? Het netwerk wordt stilaan slechter en slechter ...