De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen wifi Apple producten

Beantwoorden
Freshman Bijna Allesweter
En wanneer slaap jij? It's your first party! JACKPOT! π-DAY!

Ik heb deze onderwerpen hier al een paar keer zien passeren (bv. hier & hier) maar had hier zelf nooit problemen mee...tot een paar dagen geleden. Ik merk dat ik de laatste tijd veel problemen heb met WiFi op mijn iPad (6) & iPhone (Xr).

Als ik de volle 3 streepjes heb, werkt het downloaden meestal perfect maar durft het uploaden soms al is 0 mb/s te zijn... Indien ik 2 van de 3 streepjes bereik heb, of minder, werkt zowel downloaden als uploaden totaal niet meer. Zéér vervelend. 

Zijn er nog mensen met ervaring/mensen met oplossingen? Is er misschien firmware update nodig van Telenet Routers? (we hebben 1 zwarte modem & 2 Telenet Acces Points (geen Powerline). 

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties

Ik zal alvast proberen de 2,4 Ghz vast op kanaal 8 te zetten (zoals @Domi1963 zei). 

0 Likes
Beantwoorden

@thomiwilli1  schreef:

Ik zal alvast proberen de 2,4 Ghz vast op kanaal 8 te zetten (zoals @Domi1963 zei). 

Deze instelling deed MacBook niet meer werken....(was volgens Telenet app verbonden met 2,4 Ghz netwerk).

Nog iets; sinds kort (sinds de problemen zijn begonnen) zie ik vaak dit lichtje op Acces Point: 

Schermafbeelding 2019-06-12 om 13.07.06.png

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Allesweter
Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf! Volop in the game! Lees je nog iets anders? ;-)

modem eens herstarten via de site, heb dit ook gehad na verbeteringswerken in de buurt vorige week, had toen problemen met m'n internet, 

na de modem te herstarten was alles opeens opgelost.

0 Likes
Beantwoorden