Beantwoorden
deJens
Experienced Weetjeslezer
En we zijn vertrokken! Hi there!

Projector werkt niet via nieuwe WiFi Pod

Sedert eergisteren, 22/09, heb ik in mijn tuinhuis een 360pod geïnstalleerd, met UTP, en deze werkt perfect volgens de app en geeft ook een goede verbinding via Smartphone en tablet.

Echter als ik in dezelfde ruimte mijn projector, Samsung Freestyle Gen 2, op de wifi aansluit kan ik niets streamen en loopt deze constant vast, deze geeft wel aan een goede verbinding te hebben.

Ook als ik dit doe via een hotspot blijft dit probleem, als ik mij Wifi uitschakel en verder ga op 5G dan is er geen enkel probleem.

Omdat ik net een 360 Wifipod heb geïnstalleerd hoopte ik dat er geen probleem zou zijn.

De modem is een F@ST3896LG-TN, ik werk met een splitter na de modem, voor meerdere apparaten en deze geven ook geen probleem.

Titel gewijzigd door sleeman(mod) | Vorige titel: 360 pod verbinding probleem?

2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@deJens 

Nu heb ik zelf geen 360 Pods maar kan je deze niet zetten naar de 5Ghz ? Ik vermoed dat je projector verbinding maakt met de 2,4 als de 5 Ghz waardoor dit niet zou kunnen werken. Ben er geen directe kenner in aangezien ik het niet gebruik maar dit is mijn vermoeden. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

De pods zenden automatisch beiden uit, dat kan je niet zelf configureren.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.