Beantwoorden
MichelHaesevoet
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Random internet verlies ps4

Wanneer ik op mijn ps4(met wifi verbonden) aan het gamen ben heb ik random disconnects via party's enzovoort. het internet op mijn ps4 gaat nog prima. enkel party's en ingame party's vallen weg.

 

Wat mij opgevallen is dat het alleen is wanneer mijn ouders hun laptop en pc aanstaan.. vanaf het punt dat deze uitstaan heb ik er geen last meer van..

 

wat zou dit kunnen zijn ?

0 Likes
3 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Random internet verlies ps4

@MichelHaesevoet

 

Probeer eens je PS4 met kabel te verbinden en kijk of het probleem dan nog voorkomt.

 

Wifi is niet perfect en zeker niet om te gamen. Als er dan ook nog eens andere apparaten er op zitten dan is het vrij goed mogelijk dat je disconnects krijgt.

 

Heb je alleen de Telenet HGW in je huis of is er nog een ander apparaat dat een wifi netwerk uitzend?

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Random internet verlies ps4

@MichelHaesevoet

 

Is dit  niet gewoon hetzelfde probleem dat je op 9 juni al gepost hebt?

 

Wifi probleem wanneer schoonmoeder laptop opzet

https://community.telenet.be/t5/WiFi/Wifi-probleem-wanneer-schoonmoeder-laptop-opzet/m-p/29760#M2171

 

Er zijn daar al verschillende reacties op gekomen. Het is absoluut niet productief om te gaan multiposten. Ik kan alleen maar aanraden om deze discussie verder te voeren in het andere draadje. (Ik kan dit draadje helaas niet sluiten.)


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Random internet verlies ps4

@MichelHaesevoet, we hebben deze post afgesloten. Hopelijk kan men je helpen via de eerste post die je gemaakt hebt.

 

@sb, bedankt voor de melding!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes