24773
netweters
|
152595
antwoorden
|
20720
vragen
|
Op 23/04 heeft Telenet mijn teruggestuurde wifipod bekomen (bevestiging op website postnl).
We zijn nu 3 weken verder en nog steeds staat deze wifipod als terug te sturen toestel in mijn account.
Ik heb al 2x klantendienst opgebeld en 2x een klacht ingediend. Bij de klacht heb ik zowel de postnl link vermeld als een printscreen van de bevestiging van aflevering door Postnl in bijlage meegestuurd.
De klantendienst zei me dat het inderdaad een paar dagen kon duren vooraleer het toestel wordt ingescand en verwerkt. Ondertussen zijn die 'paar dagen' drie weken geworden...
De klachtendienst heeft me opgebeld, maar toen ik binnen de 5 seconden opnam, werd de verbinding door Telenet zelf verbroken en kreeg ik 5 minuten later een mail waarin stond dat ze me 'persoonlijk' wilden spreken en ik naar de klantendienst moest bellen...
En ik weet al hoe dit gaat aflopen: de wifipod zal op een volgende factuur worden aangerekend...
Ik heb de 'klantendienst' van Telenet leren kennen tijdens mijn verhuis eind 2022... drie maanden dikke miserie!
Hopelijk wordt dit probleem spoedig opgelost, anders zou het wel eens bye bye Telenet kunnen worden...
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Terugsturen wifi pod een ramp
Hey @VERTIGO123, ik kan me voorstellen dat dit geen fijne situatie voor je is! 🙁 Ik vrees dat er op dit platform helaas geen oplossing voor gevonden zal worden.
Ik raad je aan om toch nogmaals contact op te nemen met de klantendienst van Telenet. Dit kan via Facebook, Instagram, X en WhatsApp. Uiteraard ook telefonisch via 015/ 66 66 66.
Ik hoop alvast dat mijn collega's dit voor je in orde kunnen brengen, zodat er geen extra kosten op je aanrekening staan!
@LaurenceDDW Is het niet mogelijk dat deze persoon kan helpen met het nazien van zijn probleem? Dit aan de hand van zijn klantennummer, die @VERTIGO123 kan mailen naar u?
Bij Proximus doen de MODS (enkele van hen) dat wel en het probleem wordt rapper opgelost.
Waarom moet dit zo lang duren voordat een probleem opgelost geraakt???
Het is niet de bedoeling dat we klanten op deze manier moeten gaan helpen. Op den duur gaat iedereen die een individueel probleem heeft hier zijn probleem melden dan een privé bericht moeten sturen en dan het opgelost krijgen.
Op die manier kunnen ze de Netweters net goed gaan omzetten naar een klantendienst en daar is het niet voor bedoeld. Dat ze dit op een ander forum wel willen doen dan is dat hun eigen keus. Maar het is een forum van en voor klanten die elkaar hier proberen te helpen en niet ter vervanging van een klantendienst.
Het is dan wel jammer te vernemen dat het zo lang duurt maar wat is de reden hiervan ? Dat is iets wat wij niet weten en dat is intern bij Telenet om dit na te kijken en op te lossen.
Begrijp je intentie wel wat je vermeld maar het is niet de bedoeling om het op die manier opgelost te krijgen. Er is en bestaat nog altijd een klantendienst die dit soort zaken dient na te kijken en op te lossen.
5908 posts?
je kan het ook echt niet laten om over alles je mening te moeten geven...
je kan daarvoor in therapie gaan...
Neem contact met telenet WhatsApp bereiken op het nummer: +32 468 00 10 98
En stuur het bewijs door van de zending nr van pakje
Geef inderdaad overal mijn mening over en dat zal ik blijven doen en daar is geen therapie voor nodig.
Ben er zeker van,dat vele mensen niet meer terug komen,naar netweters na zo een
aantal antwoorden.
Zal zijn enigste hobby zijn zeker.
@VERTIGO123 schreef:
5908 posts?
je kan het ook echt niet laten om over alles je mening te moeten geven...
je kan daarvoor in therapie gaan...
@VERTIGO123 Ik zie het nut van deze reactie niet en staat ook volledig los van het topic. @patrick37 heeft een punt als hij zegt dat de vraag van de topic starter enkel beantwoord kan worden via de klantendienst en niet via dit platform. De Netweters is en blijft een community waar klanten elkaar kunnen helpen in de mate van het mogelijke. Laat ons dan ook elkaar op een volwassen manier behandelen en niet persoonlijk in aanval gaan. Bedankt om hier rekening mee te houden.