Retour wifi-pods nog niet verwerkt sinds 23/04
Op 23/04 heeft Telenet mijn teruggestuurde wifipod bekomen (bevestiging op website postnl).
We zijn nu 3 weken verder en nog steeds staat deze wifipod als terug te sturen toestel in mijn account.
Ik heb al 2x klantendienst opgebeld en 2x een klacht ingediend. Bij de klacht heb ik zowel de postnl link vermeld als een printscreen van de bevestiging van aflevering door Postnl in bijlage meegestuurd.
De klantendienst zei me dat het inderdaad een paar dagen kon duren vooraleer het toestel wordt ingescand en verwerkt. Ondertussen zijn die 'paar dagen' drie weken geworden...
De klachtendienst heeft me opgebeld, maar toen ik binnen de 5 seconden opnam, werd de verbinding door Telenet zelf verbroken en kreeg ik 5 minuten later een mail waarin stond dat ze me 'persoonlijk' wilden spreken en ik naar de klantendienst moest bellen...
En ik weet al hoe dit gaat aflopen: de wifipod zal op een volgende factuur worden aangerekend...
Ik heb de 'klantendienst' van Telenet leren kennen tijdens mijn verhuis eind 2022... drie maanden dikke miserie!
Hopelijk wordt dit probleem spoedig opgelost, anders zou het wel eens bye bye Telenet kunnen worden...
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Terugsturen wifi pod een ramp
- Labels:
-
360° Wifi