24761
netweters
|
152504
antwoorden
|
20714
vragen
|
Hallo,
Mijn ouders zijn nu al een paar weken aan het klagen dat hun wi-fi signaal wegvalt, ik zelf heb er nog geen problemen mee gehad. We hebben de modem al een paar keer opnieuw opgestart maar dat helpt niet. Zou dit een probleem met de modem kunnen zijn en aangezien onze modem al redelijk oud is, zou deze gratis vervangen worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je de modem al eens herstart? Als dat geen oplossing geeft meld dan dat probleem bij Telenet en vraag om een vervanging. Dat vervangen kan je perfect zelf doen. Je moet wel de oude binnenbrengen. Als het wifi probleem daarna niet weg is kan je het wifi netwerk uitbreiden met een access point of via powerline adapters.
We hebben hem al meerdere keren herstart, dus daar ligt het niet aan.
Moet ik de klantendienst bellen of kan ik gewoon een telenet-winkelpunt binnenstappen met mijn oude modem en een vervanging krijgen? En is dat dan het laatste model dat ik krijg? Want we zijn wel van plan 1 van de komende maanden het gigabit abonnement te nemen, dus wil wel dat die modem dat aankan.
@Arne2 best eerst eens bellen naar telenet voor je een omruiling doet zodat ze het weten en in de dichtstbijzijnde telenet winkel zal je deze dan kunnen vervangen, of je de allerlaatste nieuwe krijgt is afhankelijk van de beschikbaarheid in de stock van de winkel.
maar je kan er naar vragen aan de telefoon.
Okay, bedankt.