Beantwoorden
Karel1969
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Telenet WiFree werkt niet op Macbook Pro

Ik kan wel met mijn i phone11, maar niet met mij macbookpro op de telenetwWiFree

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: TelenetWiFree

0 Likes
4 reacties
NotTino
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Telenet WiFree werkt niet op Macbook Pro

Dag Karel

 

WiFree werkt op WPA2 Enterprise, dus kijk zeker eens na of u uw gebruikersnaam en paswoord goed ingegeven heeft. 

Ik heb zelf ook een MacBook, en bij mij werkt het wel.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5208
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet WiFree werkt niet op Macbook Pro

@Karel1969 

In principe werkt Wifree niet thuis. Heb je geprobeerd op een andere locatie?

0 Likes
jdes
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Telenet WiFree werkt niet op Macbook Pro

Hey @janne_man, weet je toevallig waarom WiFree van thuis niet werkt? Ik heb namelijk een internetaansluiting op 2 locaties. Aangezien door thuiswerk, het datavolume van mijn aansluiting thuis onvoldoende is, wilde ik van mijn datavolume op mijn ander adres gebruik maken via WiFree. Maar dat lijkt dus niet te lukken.

 

Bedankt.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5208
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet WiFree werkt niet op Macbook Pro

@jdes 

Weten niet, ik kan me wel het één en ander voorstellen.

1. Algemeen: Met een mobiel toestel, zet uw locatie af en probeer minstens twee keer aan te loggen.

 

2. Ik kan mij voorstellen dat Telenet beiden als uw 'thuisnetwerk' beschouwd. Dit vooral als ze beiden op dezelfde afrekening staan en of ze beiden beheerd worden met hetzelfde user-id. @Suzy weet jij hoe Telenet hiermee omgaat?

 

Probeer in elk geval eens de eerste mogelijkheid.

 

0 Likes