Beantwoorden
amandus88
Experienced Meerweter
Berichten: 79
Goed bezig! Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Telenet Wifree: kan niet aanmelden

Ik kan terug niet meer aanmelden op Telenet Wifree. We maken gebruik van 2 laptops. Deze van mijn vrouw meld zich zonder problemen aan via Telenet Wifree. Mijn Laptop: hier kan ik geen verbinding maken op ons 2de verblijf. Indien ik mij gsm als mobiele hotspot inschakel maak ik perfect een verbinding. Ook kan ik draadloos verbinden met de modem op onze vaste verblijfplaats. Hen alle topics reeds doorgenomen en alle geprobeerd maar zonder resultaat

0 Likes
15 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet Wifree: kan niet aanmelden

@amandus88 

Begrijp ik je goed? je wil op je 2e verblijf met je laptop geen verbinding maken met Wifree.

 

Weet dat het aantal toestellen dat gelijktijdig op één Wifree toegangspunt kunnen, beperkt is. Mogelijk zijn er op je 2e verblijf nog andere gebruikers van Wifree. Probeer op verschillende ogenblikken. Wat je ook kan proberen: de Wifree verbinding van de laptop van je vrouw stoppen en dan probeer jij met uw laptop. Let wel als er meer gebruikers zijn op Wifree loop je het risico dat noch je vrouw noch jij nog tijdelijk kunnen verbinden met Wifree.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet Wifree: kan niet aanmelden

wat komt er op het scherm  wifree toegangspunt tijdelijk vol

of blijft hij zoeken  best eens opnieuw laten zoeken en terug instellen

 

0 Likes
amandus88
Experienced Meerweter
Berichten: 79
Goed bezig! Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Telenet Wifree: kan niet aanmelden

Beste,

 

Inderdaad kunnen er maar een aantal tegelijk op wifree maar mijn vrouw heeft bijna in altijd verbinding terwijl ik reeds een ganse week geprobeerd heb om verbinding te maken op alle momenten maar steeds zonder resultaat. Er moet een andere oorzaak zijn.

0 Likes
amandus88
Experienced Meerweter
Berichten: 79
Goed bezig! Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Telenet Wifree: kan niet aanmelden

Ik kom op het inlogscherm en log in met telenet email en paswoord maar steeds " kan geen verbinding maken met dit netwerk"

Heb het netwerk reeds vergeten en opnieuw geprobeerd maar zonder resultaat

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet Wifree: kan niet aanmelden

@amandus88 

Het Wifree netwerk waar je wilt op aanloggen is dat van jezelf of van de buren?

Je kan niet inloggen op de Wifree van je eigen netwerk.

 

0 Likes
amandus88
Experienced Meerweter
Berichten: 79
Goed bezig! Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Telenet Wifree: kan niet aanmelden

We willen inloggen op dat van de buren.op 2de verblijf geen internetabonnement, enkel digitale tv

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet Wifree: kan niet aanmelden

@amandus88 

Is dat de eerste keer dat je probeert in te loggen op Wifree met uw huidige laptop?

In dat geval wees geduldig en begin niet met het netwerk vergeten. Plots zal het wel lukken. Vraag niet naar de waarom. De ervaring leert dat.

0 Likes
amandus88
Experienced Meerweter
Berichten: 79
Goed bezig! Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Telenet Wifree: kan niet aanmelden

is niet de eerste keer, probeer het reeds enkele weken zonder resultaat. Telkens met laptab vrouw geen probleem

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet Wifree: kan niet aanmelden

@amandus88  kan je laptop op een andere plaats ,dus buiten je buurvrouw op de op de plaats waar je nu bent en thuis , wel verbinding maken met WiFree ? Is het al ooit eens gelukt ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
amandus88
Experienced Meerweter
Berichten: 79
Goed bezig! Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Telenet Wifree: kan niet aanmelden

beste,

 

ik heb ooit al verbinding gemaakt met de laptob en wifree maar is +/- 1,5 jaar geleden

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet Wifree: kan niet aanmelden

@amandus88  kijk dan eens of je nog ergens anders op WiFree kan al was het maar om zeker te zijn dat het zeker lukt om op WiFree te geraken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
amandus88
Experienced Meerweter
Berichten: 79
Goed bezig! Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Telenet Wifree: kan niet aanmelden

zal het eens proberen in de stad één van de volgende dagen

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet Wifree: kan niet aanmelden

raar dat het nog altijd niet werkt  paswoord moet je 1 keer instellen en alles gaat automatisch zeker in de stad  switch hij automatisch van modem naar modem je merkt er bijna niets van

staan de instelling goed

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-telenet-wi-free/

 

0 Likes
amandus88
Experienced Meerweter
Berichten: 79
Goed bezig! Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Telenet Wifree: kan niet aanmelden

Instellingen staan goed denk ik. Met andere toestellen geen probleem. Enkel met deze Laptob en Telenet wifree

0 Likes