Beantwoorden
Jany1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

Thermostaat verbindt niet met wifi sinds nieuwe modem

Ik kreeg sinds kort een nieuwe modem, sindsdien kan ik de thermostaat niet meer verbinden met wifi, iemand zei al ik moet 2,4 kanaal gebruiken, ik ken er te weinig van, hoe doe ik dat???

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: THERMOSTAAT VERBINDEN MET WIFI

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Thermostaat verbindt niet met wifi sinds nieuwe modem

@Jany1  

Waarschijnlijk bedoelde die persoon dat je je wifi kanalen moet opsplitsen. Je thermostaat zal denk ik enkel op 2.4 Ghz verbinding kunnen maken en niet op de twee frequenties. Je kan je wifi kanalen opsplitsen via ' mijn Telenet '. 

 

Je logt dus in op 'mijn Telenet' en gaat naar je thuis netwerk. 

patrick37_0-1635763077306.png

Je kiest dan modem details en dan kom je op de instellingen van je modem. Dan zie je staan signaal en wifi frequentie.

patrick37_1-1635763203909.png

 

Dan klik je op dat slotje om die instellingen aan te passen. Je dient wel het vakje aan te vinken dat je het begrijpt om die instelling aan te passen anders werkt het niet. 

patrick37_2-1635763369783.png

 

Dan kies je voor 2.4 Ghz en druk je terug op het slotje om af te sluiten. Daarna staat er helemaal van beneden bewaar dus vergeet daar niet op te drukken anders worden je aanpassingen niet opgeslagen.

 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Thermostaat verbindt niet met wifi sinds nieuwe modem

@Jany1 Hetgeen @patrick37  zegt is juist. De opsplitsing moet gemaakt worden voor sommige toestellen. Blijkbaar kunnen ze niet automatisch de juiste verbinding maken op 2.4Ghz of 5Ghz.

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes