24791
netweters
|
152698
antwoorden
|
20730
vragen
|
mijne upload is 17 ? kan iemand dit fixen aub.
mijne download is wel perfect.
ik heb mijne modem al gereset.
Titel gewijzigd door Caro (Expert Mod) | Vorige titel: upload is maar 17 ?
na nog eens speed test is het nog erger
399 download en 13.8 upload plz fix
Dit is een forum van en voor klanten wij kunnen niet veel fixen hieraan. Dit is geen klantendienst.
Maar we kunnen je misschien helpen maar dan hebben we wel meer informatie nodig dan enkel je de opmerking dat je upload te laag is.
* hoe ben je verbonden met je internet ?
* heb je een router er tussen of een AP of iets anders ?
* hoe heb je deze meting gedaan ?
Als we de benodigde info niet hebben kunnen we niet veel sturen om proberen een oplossing te bieden.
verbonden met kabel dat is het zoals altijd
Van Modem naar Computer niet anders ertussen of ect.
telenet speed test
mss een storing bij telenet ?
of
mss betaal ik teveel ?
Aan je modem rechtstreeks of heb je er een wandcontacdoos tussen of aan een router ?
Je geeft niet veel informatie over hoe en wat precies.
Het is wel de bedoeling dat als je hier een probleem vermeld je ook erbij vermeld over de situatie hoe je verbonden bent en dergelijke. Enkel kunnen we dan wel een goede kant op denken anders gaan we niet veel kunnen doen.
hoe is uwe internet aangesloten ,? zoals wij allemaal toch ?
Van de MUUR DOOSJE NAAR MODEM en vandaar naar computer met ne kabel
En wat zijn de specificaties van uw abonnement? Hoeveel upload en download zou je moeten hebben. Je mag ervan uitgaan dat als je 90% hebt van waarvoor je betaalt je redelijk goed zit.
Betaal je voor 40 Mbps up en je hebt 36 of meer dan is het OK
20 Mbps upload en je hebt 18 dan is het OK.
Voor een All-Internet-abonnement is 17 Mbps upload normaal.
De contractueel overeengekomen datasnelheden voor jouw adres en abonnement kan je nakijken via https://shop.telenet.be/shop/nl/speed
Hogere uploadsnelheden vind je goedkoper bij een andere provider.
Ik denk eerder dat er verkeerde verwachtingen zijn. Zoals @Ex-Netweter en @igvfer al aangaven: 17Mbps up is zeker niet abnormaal of slecht voor All Internet. Een slechte kabel zou waarchijnlijk ook nefast zijn voor de downloadspeed.
De theoretische max upload snelheid voor All Internet en One is trouwens 20Mbps (40Mbps voor One Up en All Internet Speedboost). In de praktijk ligt die altijd iets lager.
@teken , welke internet abonnement heb je?
ONEup for 1 en nu ziet interet er goed uit,
Ping 14
1 jitter <-- ken ik niet swat.
Download 844.5 normaal 900
upload 38.5