Beantwoorden
Alessio123
Professional Beetjesweter
Berichten: 22
Wereld gedichtendag Complimentendag Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Verbinding (MS, ping) zeer onstabiel

Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem met zeer onstabiele verbinding op mijn ethernet als ik game.

Daar waar ik vroeger een fixe ping/MS verbinding had, spiked die nu enorm hard en dit op verschillende games. Telenet kan geen storingen zien en zegt dat alles normaal is.

Ookla Speedtest:

Alessio123_1-1674255954729.png

Alles ziet er hier denk ik normaal uit? Doch mijn connectie blijft zeer onstabiel - we merken dit ook beneden in de living op Wi-Fi dat soms een simpel YouTube-filmpje niet eens laad.

Alle drivers en systemen zijn bijgewerkt.

Ik weet nog vroeger als ik onstabiel internet had (ook via ethernet), dat het wel eens aan de accest point kon liggen die in storing staat. Via de oude mijntelenet kon ik dit zelf nog zien maar dit vind ik nu niet meer terug?

 

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verbinding (MS, ping) zeer onstabiel

@Alessio123 

Lees in je tekst accespoint en ethernet kabel dus je kabel komt uit je accespoint ? 

Leg eerst eens beter je opstelling uit dan men ook weet waar die ethernet kabel vandaan komt en welke dingen er tussen staan. 

Ik begrijp dat je nu hebt de HGW daarachter het accespoint en dan de pc daaraan gekoppeld met een rechtstreekse kabel vanuit het accespoint. 

Maar wat als je de kabel rechtstreeks uit de HGW doet naar de pc wat zijn dan de verschillen ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Alessio123
Professional Beetjesweter
Berichten: 22
Wereld gedichtendag Complimentendag Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Verbinding (MS, ping) zeer onstabiel

Ethernetkabel is rechtstreeks met modem verbonden.

 

Telkens als ik acces point even uittrek en game is mijn ping stabiel. Zet ik de acces point aan gaat mijn ping opnieuw onstabiel na een tijd.

Kan ik ergens mijn acces point inruilen?

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verbinding (MS, ping) zeer onstabiel

@Alessio123 

Als het een AP van Telenet (al dan niet gratis) gehuurd is, dan wel. In een Telenet Centre kan je dat doen.

Is het AP uw eigendom, ongeacht van waar het komt, kan je niet gewoon omruilen. Eventueel op garantie aanspraak maken zou nog wel kunnen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verbinding (MS, ping) zeer onstabiel

Ben je via wifi verbonden? Zo ja, geef een verschillend SSID aan het AP.

0 Likes