24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
een knetterend geluid komende uit de speakers van mijn digitale gitaarversterker zou afkomstig kunnen zijn van een telenet wifi booster ? https://cdn.fbsbx.com/v/t59.3654-21/85238274_646254279484367_2439794144298663936_n.m4a/opname-marsha...
Mogelijk zou het dat zijn want dat geluid komt meestal voor als er apparaat word verstoord
Heb het probleem niet met 'analoge' gitaarversterkers, enkel met deze nieuwe 'digitale'.
Probleem moet elders liggen. Ik lees veel pro en contra over 'wifi-boosters', maar ik heb
die nodig. Dus zoek ik nu een middel om zo'n booster(s) te ontstoren. Enig idee ajb ?
vriendelijke groeten Yves
'Jonge Ket',
Enig idee op welke manier zo'n booster kan ontstoord worden ajb ?
vriendelijke groeten
Yves
@Ibanez Probeer eerder om je digitale versterker te ontstoren door bijvoorbeeld niet afgeschermde delen af te schermen met aluminiumfolie.
Ware het maar dit, niet dus....
gten Yves
Het is een gloednieuwe versterker en er mankeert niets aan de versterker.
Getest bij een vriend, en daar geeft de versterker niet de minste storing.
Als het iets te maken heeft met aarding of zo ben ik gezien, aangezien ik
een huurhuis betrek.
Toch bedankt voor de respons
mvg
Y.
Welke WiFi booster van Telenet gebruik je. Een AccesPoint met een UTP kabel naar de Telenet modem of een powerline die werkt via het elektriciteit net?
Als het een powerline is sluit dan uw versterker eens aan via een stekkerdoos met bliksem beveiliging.
Bedankt voor de tip, zelfs het rechtstreeks steken in een stekkerdoos met bliksem beveiliging werkt ook niet.
Je hebt nog niet geantwoord op de vraag van @Janneke_Dust . Is het het set powerlines dat je gebruikt? Die hebben in elk geval aarding nodig.
Inderdaad 'powerlines', maar ik heb niet het minste probleem met een 'analoge' versterker.
Dus zal het volgens mij ook niets te maken hebben met aarding.
Geen probleem met 'analoge' gitaarversterkers. Zal het dus niets te maken hebben met aarding,
denk ik.