Beantwoorden
ClaesOnline
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
De vlam zit erin. Alles op zijn plek! Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Wat met de download limiet bij Telenet?

Beste Telenet en Community,

Sinds proximus het donwload limiet van 750gb naar 3tb verhoogt ben ik nu eens benieuwd Telenet.

Is hier al iets nieuws van?

Want een limiet op 750gb vindt ik persoonlijk niet realistisch. Je neemt oneindig om ook letterlijk oneindig te kunnen. Ik zit nu omdat ik 50gb te veel heb verbruikt 16 dagen tijdens de piekuren opgetreiterd met 10/1 mbps. Als je naar het zusterbedrijf van telenet kijkt (Ziggo) daar is dat toch ook niet. Daar kan je zelfs een mailserver draaien.

Ik weet dat er al andere onderwerpen over waren maar die waren te rommelig daarom ben ik even deze begonnen.

Tags (1)
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7760
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat met de download limiet bij Telenet?

Ik zou zeggen, neem een zakelijk abonnement. En ik heb het reeds gezegd. Met een beetje fantasie en software kan je heel veel downloaden tijdens de daluren. En op een commerciêle stunt zal er wel eens een andere commerciêle stunt komen als tegengewicht. Maar niet te snel want dat valt teveel op. En ze moeten zorgen dat ze zichzelf niet voorbij lopen en in moeilijkheden brengen. 3TB aan een max van 100 Mbps is wel iets anders dan 3TB geven bij een max van 300 Mbps.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5292
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat met de download limiet bij Telenet?

er is hier al een topic over waar men denkt dat telenet ook wel een zet ga maken nu proximus een zet heeft gedaan omdat telenet nu de snelheid aanbied dat hoger is dan bij proximus.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Wat met de download limiet bij Telenet?

Ik verzet 3TB in de dal uren(tussen 24 en 12 uur smiddags) op 4 uurtjes tijd.Testbestand van 1000GB.

Dan is het echt onbeperkt.Heb eens getest wat haalbaar is .Heb wel Wigo boost aan 1Gbps

10 x sneller dan proximus   edpnet   scarlet

In de piek kom ik niet aan 500GB 

0 Likes
XTbe
Professional Meerweter
Berichten: 123
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Wat met de download limiet bij Telenet?

Ander topic vind je hier