Beantwoorden
Emms
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

WiFi-verbinding valt regelmatig weg

Hi,

Sinds kort van de Wifi verbinding geregeld weg. Het ene moment werkt alles perfect en twee minuutjes later is de verbinding verbroken. Eerst dacht ik dat het aan de laptop lag, maar ik heb hetzelfde probleem met andere toestellen. Ik heb toen de modem zoals aanbevolen effe gereset. Na een lange tijd was de verbinding terug ok. Na een 10-tal minuutjes was de verbinding terug verbroken. Het ene moment flikkerende lichtjes op de modem, daarna geen lichtjes dan terug groene en blauwe lichtjes. Heb er nu ook op gelet dat ik geen verbinding heb met de vaste telefoon. 
Waar zou het probleem kunnen liggen?

 

Titel gewijzigd door @Suzy  | Vorige titel: Verbinding valt regelmatig weg

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

WiFi-verbinding valt regelmatig weg

@Emms 

Uw beschrijving van de problemen komen helemaal overeen met mijn ervaringen.

Het leek dat men er aan bezig was. Soms begon het te werken om even later weer helemaal uit te vallen. Vaste telefonie is pas terug opgegaan na herstarten van de modem.

Voorlopig lijkt alles weer OK.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

WiFi-verbinding valt regelmatig weg

Vertel eens iets over uw netwerk: eigen router? , vaste IP adressen? , switchen....


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

WiFi-verbinding valt regelmatig weg

Als ik jou was een case laten maken bij de helpdesk. Een modem die een spontane herstart doet is niet normaal. De helpdesk kan de modem volledig uitlezen en kunnen ook zien of er storingen op de kabel zijn. Als dit het geval is wordt dat ook doorgegeven aan de kabelbeheerder. Dus even een case aanmaken

Stefan Groenen
Emms
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

WiFi-verbinding valt regelmatig weg

Heb de helpdesk verwittigd. Het lag aan de modem. Deze heb ik dan gewoon ingewisseld voor een nieuwe bij de telenetwinkel hier in de buurt.

0 Likes