|
26.570
netweters
|
165.270
antwoorden
|
|
22.176
vragen
|
Wij zijn momenteel aan zee waar we enkele maanden geleden (eind maart) nog gebruik maakte van WiFree maar nu kunnen we helemaal niet meer verbinden. Bij het aantikken vraagt deze een WPA2 wachtwoord. Dit op een OnePlus Nord 2 5G, Lenovo tablet p11 en HP Elitebook.
Wanneer ik manueel toevoeg werkt het ook niet, op de OnePlus ontbreekt het veldje van domein en op de andere toestellen maakt die geen verbinding.
Enig idee waar dit aan kan liggen?
Heb je de instructies van deze pagina gevolgd?
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-telenet-wi-free/
Ja. Met AKA voor de gsm's met Telenet sim en ook MSCHAPV2. Die laatste enkel voor de tablet en laptop.
Misschien een flauwe plezante die zijn netwerknaam heeft ingesteld op TelenetWiFree?
Bij de kapper kan ik ook een jaar niet meer inloggen
op andere plaatsen geen probleem
Bij mij hetzelfde probleem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat van dat wachtwoord is wel vreemd, want voor TelenetWiFree moet je geeneens een wachtwoord instellen.