24752
netweters
|
152356
antwoorden
|
20693
vragen
|
Heel vreemd, sinds een week is mijn wifi weggevallen in de keuken en de slaapkamers beneden. (altijd al gewerkt)
Heb de modem meerdere keren herstart zonder enig resultaat, zelfs mijn powerline adapters werken niet meer?!
Kan het zijn dat de modem het aan het begeven is?
Heb een beetje hetzelfde probleem, Wifi signaal valt heel regelmatig weg op al onze mobile apparaten. Kan je zomaar je modem naar een telenetpunt brengen om hem te vervangen. Ik denk van niet. daarvoor een een medewerker langskomen. ga eens proberen om een herstart te doen vanuit https://mijn.telenet.be/mijntelenet/homenetwork/overview.do?redirect=ocp.
In een center of shop zal een vriendelijke meneer of mevrouw u direct een andere modem activeren en meegeven.
Je weet niet half hoe goed Telenet is in service.
De heropstart heeft geen soelaas gebracht. 😞
Omruilen in een Telenet Center is makkelijk én gratis. Ik heb onlangs op aanraden van @igvfer mijn oude modem-only omgeruild voor een nieuwer model (moest toch gebeuren wou ik genieten van de nieuwe snelheden van Basic Internet). Men wou me eerst een HGW in de plaats geven, maar toen ik vroeg naar een modem-only was dat geen enkel probleem. Ze moeten hem natuurlijk wel op stock hebben!
Je moet de oude zelf ontkoppelen en de nieuwe ook zelf aansluiten, maar dat is een fluitje van een cent.