Beantwoorden
MrAnonymous
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Wifi bereik slechter dan vroeger

Heel vreemd, sinds een week is mijn wifi weggevallen in de keuken en de slaapkamers beneden. (altijd al gewerkt) 

 

Heb de modem meerdere keren herstart zonder enig resultaat, zelfs mijn powerline adapters werken niet meer?!

 

Kan het zijn dat de modem het aan het begeven is? 

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wifi bereik slechter dan vroeger

Ik zou dan toch eerst mijn modem vervangen. Afnemen en meenemen naar een center en een andere vragen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
OrbeaBoy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Wifi bereik slechter dan vroeger

Heb een beetje hetzelfde probleem, Wifi signaal valt heel regelmatig weg op al onze mobile apparaten. Kan je zomaar je modem naar een telenetpunt brengen om hem te vervangen. Ik denk van niet. daarvoor een een medewerker langskomen. ga eens proberen om een herstart te doen vanuit https://mijn.telenet.be/mijntelenet/homenetwork/overview.do?redirect=ocp. 

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wifi bereik slechter dan vroeger

In een center of shop zal een vriendelijke meneer of mevrouw u direct een andere modem activeren en meegeven.

Je weet niet half hoe goed Telenet is in service.Smiley LOL



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
OrbeaBoy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Wifi bereik slechter dan vroeger

De heropstart heeft geen soelaas gebracht. 😞

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wifi bereik slechter dan vroeger

Omruilen in een Telenet Center is makkelijk én gratis. Ik heb onlangs op aanraden van @igvfer mijn oude modem-only omgeruild voor een nieuwer model (moest toch gebeuren wou ik genieten van de nieuwe snelheden van Basic Internet). Men wou me eerst een HGW in de plaats geven, maar toen ik vroeg naar een modem-only was dat geen enkel probleem. Ze moeten hem natuurlijk wel op stock hebben!

 

Je moet de oude zelf ontkoppelen en de nieuwe ook zelf aansluiten, maar dat is een fluitje van een cent.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes