Beantwoorden
RonnyWertel
Experienced Beetjesweter
Berichten: 9
Happy New Year! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Wifi-connectie valt dagelijks uit op iMac Retina

Mijn wi-fi connectie valt dagelijks uit op mijn imac retina 5K 

3,6 GHz 8-Core Intel Core i9 met Big Sur software. Na aan/uit zetten van de wi-fi connectie werkt wi-fi telkens opnieuw voor redelijk lange tijd. Soms krijg ik de boodschap 'er is een netwerkwijziging gededecteerd'. Bij een zoom meeting krijg ik de melding 'onstabiele wifi verbinding'. Al verschillenden keren gebeld naar telenet en mac support. Als ik geen internetconnectie meer heb, geeft hij toch nog een groen bolletje 'verbonden' met mijn wifi netwerk. 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Wi-fi connectie valt dagelijks uit

Tags (1)
0 Likes
17 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wifi-connectie valt dagelijks uit op iMac Retina

@RonnyWertel  bedankt perfect voor deze aanpassing !! 

 

Heb je ondertussen de link kunnen volgen en nagelzen die ik in één van de laatste posten heb gezet. ?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RonnyWertel
Experienced Beetjesweter
Berichten: 9
Happy New Year! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Wifi-connectie valt dagelijks uit op iMac Retina

Inderdaad, er staat ook bij het een oplossing is die apple aanraad. Maar dat het weinig realistisch is om al de buren af te gaan om hun modem gegevens aan te passen. Misschien dat de technieker er daarom niet op ingegaan is destijds... toch weeral bedankt voor de snelle feedback !

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wifi-connectie valt dagelijks uit op iMac Retina

@RonnyWertel  

Het is zeker niet realistisch om de hele straat af te gaan bij geburen om dingen aan te passen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes