Beantwoorden
Jan78
Professional Weetjesweter
Berichten: 48
De vlam zit erin. On a roll... Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Wifi signaal Telenet access point

Iemand ervaring met een access Point van Telenet die je kan huren?

Goed wifi bereik?

Of kies je beter voor een andere wifi oplossing?

Alvast bedankt

 

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wifi signaal Telenet access point

@Jan78  heb er zelf geen maar heb daar nog niks negatiefs over gehoord of gelezen. Het is ook een beetje afhankelijk waar deze komt te staan natuurlijk. Als dat in een vrije ruimte is waar u meestal zit met gsm laptop of een tablet en het signaal heeft vrij spel dan kan u perfect op internet. Gaat deze in kast komen dan is het signaal natuurlijk erg slecht.

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wifi signaal Telenet access point

@Jan78 

 

Ik persoonlijk heb niet het AP maar wel de WiFi powerline van Telenet. Als in het geïntegreerde AP hetzelfde inzit vanbinnen, dan kan ik zeggen: het werkt goed.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wifi signaal Telenet access point

Bij mijn moeder staat er eentje, dat zou deze moeten zijn Netgear WNDR 4300 (al staat er bij Netgear dat dat een router is). Ik heb er nog geen klachten van gehoord, maar het gaat om een wat ouder huis. Dus geen last van overdreven isolatie.

 

Wat huren betreft: daar ben ik een beetje vies van. Ik koop liever. Ik heb geen ervaring met volgend toestel, maar de reviews zijn positief en het is ook een toestel van Netgear.

 

https://www.coolblue.be/nl/product/828657/netgear-wac124.html


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jan78
Professional Weetjesweter
Berichten: 48
De vlam zit erin. On a roll... Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Wifi signaal Telenet access point

Ik huur nu een access point van Telenet omdat ik toch eerst eens een periode wil controleren of dit goed kan gaan.

Als er nieuwe technologie zit aan te komen dan kan ik mijn huurovereenkomst nog steeds stopzetten en een andere mogelijkheid voorzien.

Bedankt voor de tips en hulp!