Beantwoorden
Merel
Freshman Meerweter
Berichten: 66
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Warming up? De vlam zit erin.

Wifi-wachtwoord steeds fout op Dell met Windows 10?

Beschikbare Wifi netwerken worden gezien.
Het is moeilijk om een nieuwe Window10 account in te stellen voor deze netwerken omdat ik niet kan zien wat ik typ voor de security code.
Het oogje werkt niet en komen slechts bolletjes in het veld.

Bovendien zie nergens iets oplichten bij het togglen van NumLock toets (Dell Precion 3510)

Uiteraard geeft Windows telkens aan dat de security code niet juist is !

Hoe kan men het oogje operationeel maken zodanig men ziet wat getypt wordt ?

Bedankt voor hulp

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Wifi veiligheidscode ingeven moeilijk

Tags (2)
0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wifi-wachtwoord steeds fout op Dell met Windows 10?

@Merel 

Als je het oogje ingedrukt houdt, zie je de klare tekst. Bij twijfel na elk ingevoerd teken het oogje eventjes ingedrukt houden.

0 Likes
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Wifi-wachtwoord steeds fout op Dell met Windows 10?

of je opent 'notepad' ; typ daar je wachtwoord -> selecteer alles, copy en dan paste je het wachtwoord bij je wifi netwerk

Merel
Freshman Meerweter
Berichten: 66
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Warming up? De vlam zit erin.

Wifi-wachtwoord steeds fout op Dell met Windows 10?

Aan allen dank. Het is intussen opgelost geraakt.
Op die laptop was de taal Français niet geïnstalleerd. Het resultaat was dat ik met het AZERTY Belgisch keyboard Querty letters invulde. Eens dat het was geïnstalleerd, werkte het invullen normaal met de juiste alfanumerics.
Inderdaad kan men het oogje gebruiken, maar éérst moet minstens 1 letter/cijfer zijn ingetikt.

 

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wifi-wachtwoord steeds fout op Dell met Windows 10?


@rolelael  schreef:

of je opent 'notepad' ; typ daar je wachtwoord -> selecteer alles, copy en dan paste je het wachtwoord bij je wifi netwerk


Ik ben al invulvelden voor paswoord tegengekomen die copy/paste blokkeren. Daar moet je echt handmatig elk character apart intypen. Een extra security factor neem ik aan.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes