Beantwoorden
bramb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Wifree data limiet?

Hallo Netweters

 

Graag had ik even geïnformeerd of er een data-limiet staat op het WiFree gebruik? Ik verblijf immers ergens tijdelijk en zou er via mijn telenet-login gewoon de Wifree willen gebruiken ipv speciaal een nieuwe aansluiting te vragen voor beperkte duur. 

 

Ik dacht eerst toch een basic internet aansluiting te doen maar als de Telenet technieker nog eens moet langskomen, wordt het al snel kostelijker. Gezien de beperkte periode hoop ik het dus met de WiFree te kunnen redden...

 

Alvast bedankt!

0 Likes
5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wifree data limiet?

Ik dacht dat dat beperkt was tot 1 GiB per maand, maar ik kan daar niets over terugvinden. Enkel dit:

 

Je eigen verbruik via Wi-Free telt mee in je Telemeter. Het verbruik van andere Telenet-klanten op het Wi-Free-netwerk bij je thuis telt niet mee in je Telemeter.

 

Dat doet uitschijnen dat er geen limiet is. Je zou het altijd eens kunnen vragen om Facebook of Twitter.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Wifree data limiet?

Van 10/7 - 9/8 Heb ik 6,5 GB gebruikt op WiFree.

van 10/8 - 9/9 heb ik 3,6 GB gebruikt op wifree.

Het zal dus wel gewoon meegeteld worden met uw verbruik zoder speciale limiet.

Dit heb ik kunnen zien in "Mijn Telenet" in de telemeter.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wifree data limiet?

Er is inderdaad geen speciale limiet voorzien voor WiFree verbruik.
Je kan dit zoals @Janneke_Dust aangaf gewoon in de gaten houden via je Telemeter, gezien het verbruik hier vanaf gehouden wordt.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wifree data limiet?


@bramb schreef:

Hallo Netweters

 

 

Ik dacht eerst toch een basic internet aansluiting te doen maar als de Telenet technieker nog eens moet langskomen, wordt het al snel kostelijker. Gezien de beperkte periode hoop ik het dus met de WiFree te kunnen redden...

 

Alvast bedankt!


Nog even dit meegeven:

Als je al een bestaande aansluiting hebt op een adres en je wil een nieuwe aansluiting op een 2e adres (verschillend postnummer) kan je genieten van gratis activatie. Anders €50.

Vraag daarbij een pre-install (technieker komt je modem installeren en activeren) dan betaal je niets.

Enkel je basic internet van € 27.80 per maand kost je nog centjes.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wifree data limiet?

Ik denk dat de enige limiet waar je tegen aan kunt lopen het aantal gelijktijdige gebruikers is. WiFree maakt gebruik van de Homespots en ik dacht dat er max. 4 gebruikers per Homespot kunnen. Maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk tenzij je natuurlijk langs een school woont waar schoolverlatende studenten gretig gebruik maken van de WiFree.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes