Beantwoorden
wannesT
Experienced Weetjesweter
Berichten: 34
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes.

clients wifi signaal sterkte

Hallo, ik ben een monitoring (energie, luchtkwaliteit) aan het opzetten. Ik gebruik onder andere ESP32. Deze kan enkel via wifi connecteren wat goed werkt. Echter als ik een ESP32-cam gebruik lukt het niet goed; meestal kan ik de data niet succesvol doorsturen. 

Ter info: de data gaan naar mijn website, waar ze met een php script bewerkt worden en opgeslagen in een database.

Ik vermoed dat het niet goed lukken van het doorsturen van de data aan de sterkte van het wifi signaal van de esp32-cam ligt.

Mijn vraag is dus: kan ik de sterkte van de wifi signalen van de clients van de telenet modem meten / uitlezen? Of is daar goede software voor?

0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

clients wifi signaal sterkte

Deze

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vrem.wifianalyzer&hl=en&gl=US

geeft een indicatie van de sterkte van de draadloze verbinding.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1605
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

clients wifi signaal sterkte

Deze - en andere WiFi analysers - meten het wifi signaal van de access points.

De TS was op zoek naar een systeem om de sterkte van zijn WiFi clients te meten ...

0 Likes
wannesT
Experienced Weetjesweter
Berichten: 34
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes.

clients wifi signaal sterkte

Txs Flip voor je input! Ik zoek inderdaad een oplossing om de sterkte van het wifi signaal van de cliënts te meten.

0 Likes