Beantwoorden
teken
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

internet 2 dagen plat zonder oplossing

internet 2 dagen plat :

PING 44 ms

JITTER 121 ms
DOWNLOAD 7.5 Mbps
UPLOAD 0.1
***************
ze zeggen er sta een technieker geplant voor de problemen in uw straat , het ligt aan de straat , gans mijn straat geeft het zelfde probleem.
maar wanneer die komt weten ze niet , Wat is me deze, ? en ik citeer " ZE WETEN NIET WANNEER ZE KOMEN.
Betalen wij daar 140 euro permaand REALLY ?

en dit is nog niet alles vrienden van me in Oost-Vlaanderen is het idem het zelfde, en het zelfde antwoord.

 

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: internet plat 2 dagen

 

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

internet 2 dagen plat zonder oplossing

@teken 

Als er ergens een netwerk probleem is , nu dus in de straat , dan is het moeilijk te zeggen door de klantendienst wanneer de netwerk technieker ter plaatse komt. Ze zullen er wel alles aan doen dit zo snel mogelijk op te lossen maar ze kunnen je geen tijdstip geven of een dag. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

internet 2 dagen plat zonder oplossing

Ik zou nog eens bellen naar Telenet en vriendelijk, maar kordaat vragen welke vergoeding ze daar tegenover stellen. Zoals je zelf al stelt betaal je meer dan genoeg voor een service die ze op dit moment niet leveren. Zeker niet via e-mail of WhatsApp op en af communiceren, maar gewoon een vriendelijk (!) telefoontje. Mijn ervaring is dat dit al eens vruchten afwerpt. Krijg je te horen dat de persoon aan te telefoon hier niet over kan/mag beslissen, dan vraag je iemand aan de lijn die dat wél kan/mag.

(En vraag aan je buren om hetzelfde te doen!)


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

internet 2 dagen plat zonder oplossing

Tijdens storingen kan je het abonnementsgeld aan Telenet terugvragen.

Dat staat in de algemene voorwaarden:



Onverminderd het voorgaande, hebt U het recht bij voortdurende storingen of onderbrekingen de Overeenkomst
kosteloos te beëindigen of creditering te vragen van het abonnementsgeld voor de duur van de hierboven vermelde
onderbreking, tenzij deze storing aan Uzelf of aan een andere operator te wijten is.

bron: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/attachments/algemene-voorwaarden/

Dus als je het beu bent, stap je over naar een andere provider.

Ofwel vraag je creditering van je abonnementsgeld.
Simpel.