internet PING / PACKETLOSS
Hallo,
we hebben al 12 maanden problemen met ons internet en 6-7 techniekers over de vloer gehad zonder succes.
ons internet download werkt prima. de upload met momenten ook. we hebben een packet loss van gemiddeld 15-35% up en download.
geen enkele online game kan bij ons thuis gespeeld worden omdat we elke 2-3 min gedisconnect worden omdat de ping van 10 tot 4000ms springt.
SWAT van telenet steekt het allemaal op software problemen van de nieuwe modem terwijl we dit hadden met het oude model en het nieuwe. Onze buren die niet gamen
hebben het ook maar merkten niets omdat ze enkel normaal surften en streamen. we zijn nu genoodzaakt om via 4G hotspots te maken om te kunnen gamen.
het is al twaalf maanden niks dan bellen ( over de 40u ) aan wachtijden met muziekjes. enz
WE EISEN DAT SWAT EINDELIJK eens contact opneemt met ons en niet via via. een gesprekt van 5min zou alles oplossen.
het is al zover gekomen dat we via proximus een abonnee moeten aanschaffen om via de hotspot van de overbuur te kunnen gamen.
als aftersales manager van een ander bedrijf kan ik enkel zeggen dat de service ondermaats is.
de ombudsman heeft voldoende informatie gekregen om dit via de rechtbank af te handelen als er niet snel een oplossing komt
Mvg