Beantwoorden
Ex-Netweter

powerline adapter telenet

Hoi!  We hebben net de powerline adapters ontvangen. Mijn modem bevindt zich in de kelder. Ik heb een router of acces point in de woonkamer. Daar heb ik een adapter in een stopcontact gestoken en met een kabel verbonden met router. De andere adapter in de slaapkamer van mijn dochter. Is dit correct?Moet er iets aangepast worden op de router? In de router is er ook een kabel naar printer en digibox. Alvast bedankt. 

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Ex-Netweter

Beste, het best is dat u het toestel met 3 lampjes op uw modem aansluit en het andere toestel op de plaats waar hij nodig is. Voor meer informatie over hoe je hem juist moet aansluiten druk hier

cdewaele
Freshman Meerweter
Professional organizer! Organisatietalent! Wat een systeem! Meer goede raad dan tante Kaat

hey @Ex-Netweter

Moest het niet gelukt zijn kan je ook  naar dit filmpje kijken.  

Zeer visueel je kan niet missen. 

Cédric
"Technical problems are like Gremlins. They come and go."
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster!

Het zal wel een Acces Point (of een router in bridge mode wat op hetzelfde neerkomt) in de living zijn vermits er ook een digicorder aanhangt. Met een router zou dat niet werken (tenzij IPTV, maar dat vermoed ik niet).

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes