|
25.841
netweters
|
160.244
antwoorden
|
|
21.581
vragen
|
Goedemorgen, momenteel hebben we een Wigo Home S abonnement met één digicorder en één digibox. Wij overwegen om naar het abonnement Telenet One over te stappen. Ik vroeg aan de Telenetdiensten zelf reeds of de modem en de mifirouter geschikt zijn om naar dit abonnement over te stappen. Ik kreeg geen eensluidend en duidelijk antwoord. Vandaar mijn vraag op dit forum:
- is deze 'oude' modem geschikt om van abonnement te veranderen ?
- ik heb nog een oude mifi router Huawei E5372- 2678 / is deze mifi router nog geschikt om de data simkaart van Telenet te ondersteunen bijvoorbeeld bij gebruik in een camper om te telewerken of een Teams vergadering te organiseren ? Abonnement Starlink Mini is voor mij als particulier te duur wegens niet intensief gebruik.
Bij voorbaat dank voor nuttige toelichtingen en advies.
De modem die je hebt is gelimiteerd tot 600 Mbit/s, ONE heeft een snelheid van 500 Mbit/s, dus dat is inorde.
Wat de Mifi betreft: eender welke sim zou moeten volstaan, die van Telenet dus ook.
dank u wel !
Ik gebruik zelf regelmatig een MiFi router (Tp-link) met een onbeperkte data simkaart van m'n Telenet-One for 4 en dat werkt perfect...