24748
netweters
|
152282
antwoorden
|
20688
vragen
|
Wij gebruiken op een appartement telenet homespot of telenetwifree. De homlespot is meestal zeer traag terwijl wifree tamelijk is. Vele malen bekom ik de melding dat telenetwifree niet verbindbaar is en is enkel de homespot bruikbaar.
is hier een verklaring of oplossing mogelijk?
Heb net hetzelfde voor.
Telkens opnieuw kan er alleen Homespot gebruikt worden na telkens opnieuw aanmelden, ondanks het feit dat de Telenet mobile app geïnstalleerd is. Waarvoor dient deze app eigenlijk.
Mijn toestel werkt onder android 9.0. Heeft dat er iets mee te maken? Een toestel onder android 6.0 volgt wel.
Groeten
Ik heb het probleem op een pc met Windows 10
Bij Telenet verklaart men dat men zich slechts eenmaal moet aanmelden.
Bij wie en waar moet men zich aanmelden om dat probleem van dat herhaald aanloggen aan te kaarten.
Groeten
@louishufk schreef:Bij Telenet verklaart men dat men zich slechts eenmaal moet aanmelden.
Bij wie en waar moet men zich aanmelden om dat probleem van dat herhaald aanloggen aan te kaarten.
Groeten
Bij de klantendienst zou ik zeggen ...
Met het eenmaal aanmelden heb ik geen probleem, dit klopt meestal.
waar ik wel een probleem mee heb is het zeeeeer trage homespot en de melding bij telenetwifree " kan niet aanmelden bij het netwerk" terwijl het signaal zeer sterk is
Ik heb bij "provider van netwerkbeoordelingen" Google uitgeschakeld. Nu nog eens testen en ondertussen hopen dat het beter is.
Als er een verandering is meld ik het.
Groeten
Misschien gebruiken jullie de verkeerd wifree instellingen.
Ik weet dit van een medewerker van de technische dienst.
TTLS
mschap2
... probeer dat eens bij jullie instellingen.
Eerst wifree vergeten en dan terug deze gegevens ingeven met jullie login en paswoord ..
Succes
Beste, hoe kan ik deze instellingen wijzigen.
Met dank
Je gaat naar Wi-Fi en kiest daar wifree. Bij Android klik je rechts en dan netwerk vergeten . Daarna kies je terug wifree en kan je de nieuwe gegevens ingeven .
Succes...
Beste, indien telenetwifree niet onthouden selecteer kom ik de volgende maal op een scherm waar ik gebruikersnaam en wachtwoord kan invullen maar niet de TTLS en mschap2 zoals U voorstel.
Ik werk wel op een kant op
Groeten
Op een smartphone kan ik deze instellingen wel wijzigen maar op een pc vind ik ze niet.
Misschien weet U dat wel en kan U mij daarin helpen.
Groeten