Beantwoorden
Ronaldus
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes.

zie mijn netwerk niet

Als ik op "Mijn Telenet" de modeminstellingen wil bekijken dan zie ik enkel de modem die in mijn tweede verblijf staat en niet die in mijn hoofdverblijf waar ik nu aanwezig ben (ik heb twee contracten).

Nochtans zie ik via "Mijn Telenet" wel alle andere administratieve gegevens van beide contracten  (zelfde klantennummer). Ik kan hier dus geen enkele modeminstelling wijzigen, maar van hieruit wel die van de modem die hier 160 km vandaan staat. Zelfde verhaal met telefoon en digicorder (ook enkel die in het tweede verblijf). Ik zie nergens een mogelijkheid om tussen de twee adressen te switchen....(maar dat gaat wel voor de zuiver administratieve gegevens).

Wat is er mis????

0 Likes
5 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

zie mijn netwerk niet

Log je op "mijn telenet" in met uw hoofdaccount? Vermits je over twee gekoppelde contracten beschikt zal er toch één van beide het hoofdaccount zijn. Je logt misschien in met het hoofdaccount van uw tweede verblijf terwijl het hoofdaccount van uw hoofdverblijfplaats de eigenlijke "master" is. Of omgekeerd ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

zie mijn netwerk niet

Zou het kunnen dat je twee klantnummers hebt? Eentje op het hoofdverblijf en eentje op de 2de verblijf maar dat 1 van de 2 klantnummers alles betaalt? Dat zou kunnen verklaren waarom je wel de adminstratieve dingen ziet van allebei de adressen maar niet de technische dingen.

 

Vraag eens na bij de klantendienst?
Hier vind je alle mogelijke manieren.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

zie mijn netwerk niet

1 klantnummer, verschillende abonnementen. Voor abonnement 1 heb je een login (zie je factuur) voor abonnement 2 heb je een andere login (zie terug je factuur). Dit zijn 2 aparte logins met 2 aparte paswoorden tenzij je natuurlijk de paswoorden reeds hebt gelijk gezet. Kijk na welke login je op je thuisadres hebt en gebruik dat om je instellingen van je thuisadres aan te passen. Weet je dat paswoord niet meer dan kan je dit thuis aanpassen via klikken op "paswoord vergeten".

Bijvoorbeeld eigenaars van studentenkoten hebben ook maar 1 factuur met 1 klantennummer maar soms 5 verschillende aansluitingen (adressen). Die hebben telkens een andere login. Zoiets a12345 of ab45678, dus 1 of 2 letters + aantal cijfers.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ronaldus
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes.

zie mijn netwerk niet

Ik heb opnieuw ingelogd op "Mijn telenet" met mijn telenet-login.

Ik heb maar 1 telenet login.....(uiteraard wel twee verschillende internet logins)

Maar nu zie ik de twee locaties wel en kan dus kiezen tussen de twee locaties zonder een andere login te moeten gebruiken.

Waarom het nu wel werkt en daarvoor niet is een raadsel.

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

zie mijn netwerk niet

Ik bedoelde inloggen met de internetlogins. Dat werkt al sinds jaar en dag zo. Verlegen smiley Vroeger was dit zo maar sinds de WiGo is er een en ander bijgekomen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes