ppeter
Freshman Meerweter
ppeter
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
29-05-2023
16:12
|
Lid sinds: 21-09-2018
Datum laatste bezoek: 29-05-2023 16:12
Ranking
Freshman Meerweter
30-12-2018
10:15
@sb Tuurlijk kan dit bij ons ook, maar is toch wat omslachtig. Bij de vorige digicorders was het gewoon aanzetten, 99x drukken en klaar. Ook kon je de digicorder aanzetten, zender selecteren en op de rode knop drukken voor opname. Als je dit gewend bent is het gewoon snel en makkelijk, nu moet het via de app of tv.
... Meer weergeven
29-12-2018
20:40
2
Mogen we Telenet vragen, om de muziekzenders terug toegankelijk te maken zonder gebruik van de tv aub! Zelfs de enkele Stingray zenders die via de app te vinden zijn, kan je niet selecteren om via de receiver te beluisteren. Het is toch logisch om deze te raadplegen/selecteren en te beluisteren zonder tv. Alvast bedankt!
... Meer weergeven
26-12-2018
09:50
1
@Dirk-63 Toch leuk om te zien dat ondanks bepaalde problemen, Telenet tegemoet komt met een Kerstkado en je nu even kan genieten van de volledige Play Sport! 👍
... Meer weergeven
26-12-2018
09:46
Ondertussen gezien, dat we nu over DD+ beschikken. Helaas stuurt de tv-box de DD+ permanent uit, ook bij gewone tv uitzendingen 2.0? Dus wanneer je bij een bepaalde uitzending (film, concert etc.) van 5.1 upmix wil genieten moet je Dolby uitzetten, want anders heb je alleen geluid door de front speakers (stereo).
... Meer weergeven
26-12-2018
09:42
Ik had ondertussen ook gezien, dat we van DD, nu over DD+ beschikken. Helaas stuurt de tv-box de DD+ permanent uit, ook bij gewone tv uitzendingen 2.0? Dus wanneer je bij een bepaalde uitzending (film, concert etc.) van 5.1 upmix wil genieten moet je Dolby uitzetten, want anders heb je alleen geluid door de front speakers (stereo).
... Meer weergeven
28-11-2018
22:13
1
Ook wij zijn al een tijdje aan het testen, en hebben een paar bugs moeten ontdekken. Het zal dus zeker een uitdaging worden, om de tv-box voor de algemene lancering in orde te hebben. Voor ons was het grootste probleem met het digitale geluid dat ondertussen verholpen is, en was er een hard reset nodig omdat we geen zenders meer konden bekijken. Voor de rest zijn het vooral kleine bugs: - regelmatig de AB terug moeten koppelen voor de tv - soms een foutmelding bij weergave van opnames, tv-box uit/aan zetten meestal ok - bij bediening van andere toestellen, zet de tv-box zich steeds terug weer aan - niet altijd onthouden en weergeven “bekeken” van episodes serie - soms haperen van beeld in weergave van series tv-theek (streamen) Plus - beeld en geluid kwaliteit - bouwkwaliteit en gebruik afstandsbediening - snel en vlot gebruik van menu en opnames - compact formaat - YouTube en Netflix app ... Alvast nog veel succes aan al de testers, en met een beetje geduld komt het allemaal wel goed!
... Meer weergeven
17-11-2018
20:55
@Master-Magic Mijn vraag is alleen, of je met de apps Netflix/YouTube van de tv-box, 4K (HDR) kan zien met het juiste abonnement?
... Meer weergeven
17-11-2018
20:44
1
@Arne94 @Ex-Netweter Beste heren, mag ik jullie van harte bedanken voor jullie hulp en oplossing! Het is gelukt en kunnen alle zenders terug bekijken, ik kreeg in het begin nog wel heel even de melding te zien maar met code 100:70, maar deze verdween snel en nu werkt alles terug naar behoren. @Suzy Kan jij eventueel aan de klantendienst doorgeven dat het momenteel in orde is?
... Meer weergeven
16-11-2018
21:16
@Ex-Netweter That’s the question? Voor ons een vraag, voor Telenet een weet. Hopelijk ontvangen we van Telenet nog een duidelijk antwoord? Zou anders top zijn, mochten we eventueel binnenkort ook van 4K kunnen genieten...?
... Meer weergeven
16-11-2018
20:55
@Master-Magic Volgens mij heeft de persoon van de klantendienst geprobeerd een activatie te versturen, helaas zonder resultaat! @Arne94 Moet ik de drie toetsen ingedrukt houden en voor hoe lang, en staat de tv-box aan of uit? Edit: Heb de drie toetsen ingedrukt gehouden maar er gebeurd niets......alleen de afstandsbediening begint te piepen, maar die was ik niet kwijt? Alvast bedankt iedereen voor de hulp/feedback!
... Meer weergeven
16-11-2018
20:46
@Suzy De zenders waren plots onbeschikbaar na het aanzetten van de tv-box, de dag ervoor werkte alles nog naar behoren. Er is geen reset gebeurd! Heb vandaag nogmaals gebeld, maar hadden bij Telenet helaas nog geen nieuws/oplossing.
... Meer weergeven
15-11-2018
21:14
1
Vandaag kunnen we met uitzondering van één en Canvas, geen enkele zender bekijken met de melding “ sorry, deze zender is nu niet beschikbaar“? Ik wil gerust de nieuwe tv-box testen en feedback geven, maar dat ik geen tv kan kijken (zender naar keuze) is mij een brug te ver! Dit heb ik met de vorige digicorders/decoders nog nooit gehad! Ik heb het direct gemeld bij Telenet, en ze hebben een dossier gestart want konden het niet direct oplossen. Ik weet er zijn ergere dingen in het leven, maar de basis en niet naar standaard tv zenders kunnen kijken is echt wel balen! En ja, wij hadden graag naar de Rode Duivels willen kijken!
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
beeld
-
foutmelding
15-11-2018
20:54
Misschien heeft het hier iets mee te maken, een verborgen functie die bij Telenet niet actief staat ...? https://www.homecinemamagazine.nl/2018/11/ziggo-brengt-4k-ultra-hd-mediabox-begin-2019-op-de-markt/
... Meer weergeven
29-10-2018
14:33
1
Het is idd allemaal heel verwarrend wat betreft het gebruik van de AB. Het was me ook al opgevallen, wanneer ik andere toestellen bedien de tv-box steeds terug aan ging. Het was Cru (technieker TN), die had aangegeven dat de AB via RF werkte. Maar blijkbaar werkt de linkse tv toets via IR en ook via hdmi. Blijkbaar ging Telenet en/of de fabrikant ervan uit, dat alle gebruikers de tv-box alleen in combinatie met een tv gingen gebruiken?
... Meer weergeven
28-10-2018
09:23
1
De AB van de tv-box werkt idd via RF! Dus als de andere toestellen ongewild aan/uit gaan, dan gebeurd dit via CEC?
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 24-05-2023 22:17 | |
1 | 04-05-2019 11:27 | |
1 | 10-10-2018 10:45 | |
1 | 22-07-2019 21:18 | |
2 | 29-12-2018 20:40 | |
2 | 26-04-2019 21:09 | |
1 | 26-12-2018 09:50 | |
1 | 28-11-2018 22:13 | |
1 | 17-11-2018 20:44 | |
1 | 15-11-2018 21:14 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
17071 | 10-10-2018 11:04 | |
43359 | 06-10-2018 09:57 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig