@gigi Mij website is helemaal niet fout. In mijn reactie geef ik je de url naar mijn website. Ik ben zelfs heel blij dat dit nog niet te te vinden is met Google. De zoekmachine van Google heeft hier helemaal niets met te maken. Ik heb je duidelijk aangegeven hoe je het systeem misleid door de naam te lezen in Windows-1252 en hiermee de naam te veranderen. In een nog vroegere reactie heb ik stap voor stap uitgelegd wat er intern gebeurt. Dat je dat bij een eerste lezing niet begrijpt, volledig akkoord. Dat je niet geïnteresseerd bent in die uitleg, volledig akkoord. Dat je wil begrijpen volledig akkoord. Wat ik geschreven heb, werkt op elke Windows 10 computer die met UTF-8 werkt en met elke niet Windows 10 computer die bestandsnamen opslaat in UTF-8. Ik begrijp dat jij dat onderscheid niet kan maken en daar heb ik geen probleem mee. Ik heb je gevraagd waar Telenet verplicht om een index.htm of htmp te hebben. Ik zeg dat dit geen verplichting is, maar wel een aanbeveling. Blijkbaar om deze simpele reden vertik je het om op één van de drie .png (dat zijn afbeeldingen net zoals jpg!) te tikken om de afbeelding te zien, zien wat er in de adresbalk komt en de actie afbeelding downloaden op zijn minst gedeeltelijk uit te voeren, zodat je ziet welke bestandsnaam voorgesteld wordt. Meer nog als je op foto.htm klikt, zit je in een echte meest sumiere webpagina. Ik heb dit op de meest beknopte manier gemaakt om je juist te laten zien dat bestandsnamen die voor jou niet meer zichtbaar Cyrillisch zijn, toch Cyrillisch weergegeven (kunnen) worden en ook met een Cyrillische naam gedownload worden. Ik verplicht je niet om dat te bekijken. Als je dat niet wil, dan doe je dat niet. Ik heb er geen probleem mee om iets opnieuw uit te leggen. Ik verwacht wel dat als je een vraag stelt en ik je daarop een antwoord geef, dat je mijn aanbeveling volgt en dan mag je gerust nog een vraag stellen. Als je dat niet doet en weer iets anders doet en zo rond de pot blijft draaien heeft het voor mij gen zin meer. Ofwel wil je de bestandnamen in het Cyrillisch (en het bewijs is er enkel als je het beeld- of klankbestand download, de voorgestelde naam in het Cyrillisch is), ofwel wil je dat niet. In het eerste geval wil ik je verder helpen op voorwaarde dat je minstens één bestand upload op de manier zoals ik aangegeven heb. Ik voeg hier nog een extra voorwaarde aan toe: je vervangt de spaties in de bestandsnamen door onderlijnings- of koppeltekens (dit om het probleem van som te vervangen door %20 en som spatie te laten te vermijden). Je moet niet alles in één keer kunnen. Stap per stap gaat beter. Ik garandeer u dat de methode die ik voorstel de enigste is om UTF-8 te hebben op de website als het ftp-programma de UTF-8 overdracht niet wil doen. Als je met deze voorwaarden niet akkoord kunt gaan (het is tenslotte jouw keuze) stopt hier elke verder hulp en treed ik nogmaals het standpunt van @igvfer bij dat je best alle namen in ASCII zet. Ik heb het al eens geschreven, in het begin van je vraag ben ik op een site geweest van een Russisch ministerie. Ik heb de bron bekeken en gezien dat alle bestandsnamen ook daar niet in het Cyrillisch waren. Als je mijn aanbeveling wel wil volgen, zal je fier mogen zijn op je resultaat. Als je ze niet wil volgen, het ga je goed.
... Meer weergeven