|
25.787
netweters
|
159.841
antwoorden
|
|
21.535
vragen
|
Hallo, sedert enkele dagen heb ik op mijn TV met CI+ kaartje geen beeld meer op enkele VTM zenders. Na een tijdje komt de vermelding "dit is een gecodeerd signaal om te abonneren gelieve contact op te nemen met telenet". Echter alle andere gecodeerde zenders zijn perfect te belijken zoals play enz.. Zou dit een probleem zijn aan de kant van telenet of is er iets fout met mijn kaartje. Ik heb trouwens hetzelfde probleem met een tweede kaartje. Zijn er mensen die ook gebruik maken van een CI+ kaartje die hetzelfde probleem hebben?
Groetjes Danny.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Juist gecontroleerd met ci+, ze werken normaal.
Mogelijk zijn de zenders verplaatst en doet je tv geen automatische update. Mogelijk heb je die zenders aan een ander kanaal toegewezen en werkt daarom de automatische update niet.
Opnieuw een snelle scan doen met netwerk id 22 op frequentie 322 MHz.
Heb het kaartje eens verwijderd en alle kabels eens gecontroleerd. Daarna een nieuwe scan gedaan, kaartje teruggeplaatst en alles was terug in orde. Alvast bedankt om mee te denken.
Bedankt.
@janne_man schreef:😉
Mogelijk zijn de zenders verplaatst en doet je tv geen automatische update. Mogelijk heb je die zenders aan een ander kanaal toegewezen en werkt daarom de automatische update niet.
@janne_man waar haal je dit weeral? 🙄 de zenders zitten nog steeds op de 306.000MHz mux en zijn helemaal niet verplaatst 😉