Joy
Experienced Weetjesweter
Joy
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
17-06-2020
12:41
|
Lid sinds: 01-03-2018
Datum laatste bezoek: 17-06-2020 12:41
Bio
"If everyone minded their own business, the world would go around a great deal faster than it does." - Lewis Carroll
Ranking
Experienced Weetjesweter
25-11-2019
20:24
1
Heeft iemand een antwoord voor @Sam1985? 🙂
Bedankt!
groetjes
... Meer weergeven
07-08-2019
20:50
1
Hi @Hamilton
Ik kan je gerust stellen 🙂
Je betaalt slechts eenmalig 35 euro, zolang de Tv boxen onder dezelfde digitale lijn komen te staan.
Indien je nog een Tv box wenst, kan je deze op gaan halen in één van onze Telenet winkelpunten.
Moest je nog vragen hebben over onze Telenet Tv boxen, kan je altijd terecht via onze social media pagina https://m.me/telenet.
Fijne avond!
... Meer weergeven
07-08-2019
20:43
3
Hoi @Ex-Netweter,
Wat vervelend dat je nog geen antwoord hebt gekregen van onze collega's. Graag helpen we jou daarmee verder via onze social media kanalen. Je mag ons zeker je klantnummer bezorgen en dit doorgeven via
https://m.me/telenet.
Geniet nog van je avond!
Joyce
... Meer weergeven
06-05-2019
20:29
1
Super @jimmypop
Mocht je nog hinder opmerken, kan je hier altijd raad vragen.
Weet ook dat je welkom bent via Facebook Privé bericht 🙂
Groetjes!
... Meer weergeven
06-05-2019
20:23
Klopt helemaal @janne_man @Caluwe
Namen van je toestellen aanpassen kan via mijntelenet < TV < decoders < overzicht < naam wijzigen.
Groetjes!
... Meer weergeven
21-02-2019
20:53
Hoi @Ex-Netweter,
Wat vervelend dat je dit moet opmerken!
Je mag gerust een privéberichtje sturen op onze Facebook pagina . Mijn collega's en ik helpen je graag verder en kunnen daar je modemsignalen nakijken.
groetjes,
Joyce
... Meer weergeven
29-12-2018
16:20
Hoi @Ex-Netweter,
Dat is natuurlijk niet aangenaam!
Heb je de collega's al een berichtje kunnen sturen via twitter om dit opgelost te krijgen?
Iets dat je zeker kan proberen is de cache en cookies van je browser verwijderen. Lukt het daarna wel? Laat het zeker weten!
Groetjes,
... Meer weergeven
13-12-2018
20:52
Hoi @Ex-Netweter
Merk je nu nog steeds op dat je geen Play kan bekijken?
Je mag altijd je klantnummer en een woordje uitleg bezorgen via onze facebook privé berichtjes.
Daar helpen mijn collega's en ik je graag verder.
Ik stuur je de link hier alvast door: https://m.me/telenet
Groetjes!
Joy
... Meer weergeven
30-11-2018
10:41
1
Goedemorgen @Ex-Netweter,
Ik kan zeker begrijpen dat als Yelo belangrijk voor je is, je twee keer gaat nadenken voor je tester wil worden.
Voorlopig hebben we ook geen zicht op een dergelijke app voor de TV box.
Mocht je toch willen testen en daar vragen over hebben, mag je altijd een berichtje sturen met je klantnummer en een woordje uitleg via Facebook. Ik bezorg je de link ook hier: https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2F21708711283%2F%3Fmessaging_source%3Dsource%253Apages%253Amessage_shortlink.
Groetjes,
Joyce
... Meer weergeven
29-11-2018
13:42
Bericht verplaatst naar onderwerp Wifi
19-11-2018
20:21
1
Dag @Ex-Netweter
@Ex-Netweter Heeft helemaal gelijk. Om je vaste lijn op te zeggen, kan je steeds terecht bij de klantendienst op het gratis rechtstreekse nummer 0800 66 350.
Groetjes!
Joyce
... Meer weergeven
24-09-2018
20:32
Hey @Ex-Netweter! Kan je eens proberen wat @StefaanH voorsteld? Je toestel herstarten kan inderdaad helpen. Kijk zeker ook even de instellingen en de roaming na op je toestel. Indien je geen verbetering opmerkt kan je best manueel een netwerk kiezen. Ook dit pas je aan in de instellingen. Mocht dit ook geen soelaas geven, mag je ons altijd aanspreken via facebook https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2F21708711283%2F%3Fmessaging_source%3Dsource%253Apages%253Amessage_shortlink. Stuur ons daar zeker je klantnummer of telefoonnummer. We kijken het graag voor je na.
groeten,
Joyce
... Meer weergeven
24-09-2018
20:23
Hey Armandinho,
Heb je ondertussen de oorzaak van het probleem kunnen nagaan?
Indien je nog vragen hebt mag je ons altijd een berichtje sturen via facebook https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2F21708711283%2F%3Fmessaging_source%3Dsource%253Apages%253Amessage_shortlink. Vermeld dan zeker ook je klantnummer zodat we je gemakkelijk kunnen verder helpen.
Joy
... Meer weergeven
10-05-2018
16:30
Heeft iemand een antwoord voor @Manjifik?
Geef gerust suggesties door!
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 25-11-2019 20:24 | |
1 | 07-08-2019 20:50 | |
3 | 07-08-2019 20:43 | |
1 | 06-05-2019 20:29 | |
1 | 30-11-2018 10:41 | |
1 | 19-11-2018 20:21 | |
2 | 10-05-2018 16:22 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
3204 | 07-08-2019 20:50 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig