Beantwoorden
Rits
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

Gisteren kreeg ik een mail van Telenet  " Jij krijgt als eerste onze nieuwe Telenet TV-box!"

Na het bekijken van de voorwaarden besloten om mij hiervoor aan te melden en onze oud toestel in te ruilen. (plaatsing 21/9) Bij de uitleg werden geen extra kosten vermeld. " installateur komt gratis bij je thuis de TV-box installeren"". Ook werd er vermeld dat wegens ik de nieuwe Tv-box test, zou genieten bij activatie,  gratis Play More tot het einde van het jaar. Hier stond dan ook nog in kleine letters bij "Na 31 december 2018 zal de gratis toegang tot Play More automatisch eindigen. Je abonnement op Play More blijft enkel automatisch doorlopen indien je voordien hierop reeds geabonneerd was.

Het lijkt mij dan logisch dat wegens ik niet geabonneerd ben op Play More hier enkele maanden gratis naar zal kijken en het hierna stopt.

Nu kreeg ik na mijn aanmelding voor het plaatsen van de TV-box een overzicht van mijn nieuwe maandelijkse kosten: WIGO ( wat normaal is) en extra Play More voor € 24.95 waarbij staat vermeld ( Promo: compensatie: Play More (twv € 24,95 per maand.)

 

Ik begrijp dus de aanrekening niet van Play More, is dit nu extra wegens ik de nieuwe Tv-box aangevraagd heb? Er stond toch duidelijk vermeld dat dit alles gratis zou zijn? Weet er iemand hier iets meer over?

0 Likes
40 reacties
Karlvdb
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
De 3 wijzen! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

Inderdaad, Ik heb het ook over de tvbox. Ik denk dat ik best nog eens contact opneem met telenet...

Want op basis va jullie berichten heb ik dan de verkeerde info gekregen.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

@Karlvdb u hebt er recht op en ze hadden het nooit mogen aanrekenen, hebt u gebeld met nr 015 33 44 88 en daar uw verhaal gedaan, die zijn er voor de tvbox.

Jos

0 Likes
Karlvdb
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
De 3 wijzen! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

Ik heb zonet ook van hen de bevestiging gehad. Eens de Play more is opgezegd, kan deze niet meer gratis terug geactiveerd worden (zelf online opgezegd. reden: verwarring aan mijn kant omdat hierbij stond dat dit aangerekend ging worden en ik geen communicatie heb gekregen dat testperiode verlengd wordt).

 

Dus aan alle Netweters: Zelf de play more niet deactiveren of je verliest definitief je gratis recht hierop.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

@Karlvdb dit maakt mij razend u krijgt via telefoon van telenet verkeerde info, daardoor hebt u play more stop gezet, en nu zou u daardoor benadeelt worden tegenover anderen, u niet laten doen.

Jos

0 Likes
JanVH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Leesclubje starten? Pageturner!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

Vandaag met TN contact opgenomen en bevestigd gekregen dat PlayMore tot Augustus 2019 gratis blijft voor de testers.

 

We zullen de factuur afwachten ... 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

@Karlvdb hebt u dit gelezen text van @JanVH 

 

Vandaag met TN contact opgenomen en bevestigd gekregen dat PlayMore tot Augustus 2019 gratis blijft voor de testers.

 

We zullen de factuur afwachten ... 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5292
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

dat maakt dat er meer of een jaar nodig is om die box volledig op punt te zetten, geloof er niet veel van, zal wel foutje zijn van die persoon aan de telefoon, ze zijn er al mee aan testen sinds Juli 2018, 

er word daar soms eens dingen verkeerd gemeld.

een jaar zou wel erg lang zijn 😮 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

@Master-Magic voor mij speelt het eigenlijk geen rol omdat ik playmore enz niet heb gewild, ik zal maandag zelf es bellen, of suzy moest terug uit verlof zijn en het eerder zien.

Jos

0 Likes
Karlvdb
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
De 3 wijzen! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

Bedankt @Ex-Netweter!

 

@Suzy heeft alles terug kunnen rechtzetten.

 

 

Ex-Netweter
 

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

@Karlvdb ik heb enkel Suzy verwittigd (maar die was dan ook nog eens in verlof)meer kon ik niet doen op dat moment, ik ben heel blij dat het toch nog is opgelost.

Jos

0 Likes
stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

Bij mij was dit ook aangerekend. Suzy verzekerde mij ook dat dit terug betaald zou worden en....

Ze heeft gelijk !!!! Ik heb het bedrag teruggekregen! Thx Suzy!