Beantwoorden
Rits
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

Gisteren kreeg ik een mail van Telenet  " Jij krijgt als eerste onze nieuwe Telenet TV-box!"

Na het bekijken van de voorwaarden besloten om mij hiervoor aan te melden en onze oud toestel in te ruilen. (plaatsing 21/9) Bij de uitleg werden geen extra kosten vermeld. " installateur komt gratis bij je thuis de TV-box installeren"". Ook werd er vermeld dat wegens ik de nieuwe Tv-box test, zou genieten bij activatie,  gratis Play More tot het einde van het jaar. Hier stond dan ook nog in kleine letters bij "Na 31 december 2018 zal de gratis toegang tot Play More automatisch eindigen. Je abonnement op Play More blijft enkel automatisch doorlopen indien je voordien hierop reeds geabonneerd was.

Het lijkt mij dan logisch dat wegens ik niet geabonneerd ben op Play More hier enkele maanden gratis naar zal kijken en het hierna stopt.

Nu kreeg ik na mijn aanmelding voor het plaatsen van de TV-box een overzicht van mijn nieuwe maandelijkse kosten: WIGO ( wat normaal is) en extra Play More voor € 24.95 waarbij staat vermeld ( Promo: compensatie: Play More (twv € 24,95 per maand.)

 

Ik begrijp dus de aanrekening niet van Play More, is dit nu extra wegens ik de nieuwe Tv-box aangevraagd heb? Er stond toch duidelijk vermeld dat dit alles gratis zou zijn? Weet er iemand hier iets meer over?

0 Likes
40 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

@Necker, dat is absoluut niet de bedoeling. Begrijp dat je hier graag een bevestiging van ziet, maar eigenlijk heb ik je al 2x schriftelijk bevestigd dat die kost niet aangerekend zal worden en dat je de mail over de productaanpassing mag negeren omdat de kost daarop niet juist staat weergegeven. Waarom mijn collega's je geen e-mail hebben gestuurd om dit even te bevestigen, dat weet ik helaas niet.

 

Indien ze je gisteren niet hebben gebeld, zal dit zeker vandaag nog gebeuren.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Luc60
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
Al 25 duimen! YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... Tien op tien!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

>Ik heb ook nog een vraag daarover. De afspraak is dat play more/play sports automatisch stopt op 31.12.2018, behalve als we te kennen geven dat we het verder willen hebben. Op de faktuur van augustus laatstleden staat echter dat het automatisch doorloopt, tenzij we het annuleren . Welke versie is nu de juiste ? Ik zou het echt jammer vinden op de faktuur van januari 2019 die zenders aangerekend te krijgen, want ik heb er totaal niets aan.  Mijn ervaring met meer dan 10 jaar telenet leert mij echter dat het gefaktureerd zal worden ( en dan begint weer een lange martelweg ). Kan dit op voorhand nog eens naar de betrokken telenetmensen doorgegeven worden aub ?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

@Luc60, heb het net nog eens extra nagevraagd en deze pakketten zullen automatisch stopgezet worden aan het einde van het jaar. Hier moet je als klant zelf niets voor doen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

@Necker, ik heb feedback gekregen dat je ondertussen contact gehad hebt met onze collega's. Ze hebben de afspraak voor je verwijderd en alles in orde gebracht. Kan je even bevestigen dat nu alles is uitgeklaard? Ben graag zeker dat het nu in orde is. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Necker
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

Ik heb een zeer vriendelijke man aan de lijn gekregen deze morgen. Veel begrip voor de situatie en de belofte dat alles in orde zou komen. 

Om 12:41 uur zijn er dan 2 mailtjes binnen gekomen vanwege Telenet.

De 2de mail met als titel 'Je aangepaste diensten: wat je nog moet weten én doen' heeft eigenlijk geen inhoud. Enkel mijn adres wordt daar in een vette grijze balk vermeld.

De 1ste mail met als titel 'Je aangepaste diensten: bevestiging' is andere koek. In die mail staat immers 'Je aangepaste diensten voor ..... mijn adres .... - Eenmalig Comfort-installatie digitale tv
€ 85,00'.

Ik begrijp daaruit dat ik € 85,00 moet betalen voor installatie digitale tv. Toch? Ik weet echt niet waarover het gaat.

Ik kan de mails doorsturen als je dat wil.  

Ik heb het dus opgegeven. Ik zal wel zien welke afrekening er komt. Waarschijnlijk ben ik gewoon een moeilijke Telenet klant maar wel al eentje van in begin de jaren 90 van de vorige eeuw.

 


 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

@Suzy ok sorry voor de onduidelijkheid, wist deze info niet voor de 2de ronde van testers vanaf september.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

@Necker, fijn om te lezen dat je tevreden was van de persoon aan de andere kant van de lijn. En de mails die je na het gesprek ontvangen hebt, zijn standaard mails omdat er een wijziging werd uitgevoerd op jouw digitale TV product. De nieuwe TV-box werd eraf gehaald, maar je moet hier zeker niets voor betalen. Je mag er zeker van zijn dat alles terug is zoals het was, zonder enige extra kosten. De afspraak is verwijderd, de nieuwe TV-box is verwijderd en het Play More pakket is verwijderd.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Funky
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Trick or treat? It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

Ik kreeg vandaag de standaardmail dat ik ook de nieuwe tV-box mag testen, en gratis Play more tot het eind van het jaar. Super denk ik meteen, leuk extraatje. Oh, maar wacht even... we zijn vandaag 29 november; tegen dat de nieuwe box aankomt en geïnstalleerd is zijn wel al in de maand december. En de gratis Play More als beloning loopt tot 31 december?  Mja... Gisteren in de brievenbus een promo dat ik een maand gratis Play kreeg... dus ga ik eigenlijk maar weinig "kado" krijgen als die Play more maar tot eind december loopt. 
Niet dat ik het daarom doe, maar goed... het lijkt me een ruil met weinig voordeel aan want nu wordt Yelo Play  gebruikt op de zoon zijn kamer en dat zal dan ook niet meer kunnen? Toch nog even nadenken of ik wel tester wil zijn.

0 Likes
Joy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Smile! Topicwurm! π-DAY! O dierbaar België..

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

Goedemorgen @Funky

 

Ik kan zeker begrijpen dat als Yelo belangrijk voor je is, je twee keer gaat nadenken voor je tester wil worden.

Voorlopig hebben we ook geen zicht op een dergelijke app voor de TV box.

 

Mocht je toch willen testen en daar vragen over hebben, mag je altijd een berichtje sturen met je klantnummer en een woordje uitleg via Facebook. Ik bezorg je de link ook hier: https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2F21708711283%2F%3Fmess...

 

Groetjes,

Joyce

Ex-Netweter
 

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

Ik heb gisteren dezelfde e-mail gehad. Ik heb direct ingetekend, en wat bleek, play more werd direct geactiveerd en ze leveren de nieuwe box vandaag al!

djdavy
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
De 3 wijzen! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

Normaal is de gratis periode voorbij ... Maar is nog altijd 'geabonneerd' ...

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More


@djdavy  schreef:

Normaal is de gratis periode voorbij ... Maar is nog altijd 'geabonneerd' ...


Testperiode (en dus ook de gratis periode voor Play More) zijn voorlopig voor onbepaalde duur verlengd. Sommigen spreken van ergens in april.

djdavy
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
De 3 wijzen! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

Thanks voor de info ! 

0 Likes
Karlvdb
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
De 3 wijzen! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

Ik heb zonet contact gehad met Telenet omdat ik mijn play more had opgezegd (reden: dat deze inderdaad als aan te rekenen stond). Ze hebben me bevestigd dat de periode idd verlopen is en dat ik zal moeten betalen voor de play more diensten als ik ze terug zou activeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Nieuwe Telenet TV-box met kosten Play More

@Karlvdb iets klopt hier niet!, we speken over een tvbox niet over een digicorder, als u een tv box heeft hebt u recht op gratis play more tot einde testfaze en die is ondertussen verlengd.

JOS