Beantwoorden
JoeValley
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

24/09 geen wifi

Goede middag, ik heb thuis al enkele uren geen toegang tot het internet. Heb de modem al ettelijke keren proberen resetten, maar nog steeds geen toagang tot de wifi. Zijn er nog mensen met problemen? Woon in antwerpen en mijn buren hebben ook gee wifi

Tags (1)
0 Likes
12 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

24/09 geen wifi

@JoeValley

 

Is het enkel WiFi of totaal geen internet? Uw bericht is daar onduidelijk over ...

 

In ieder geval zou ik eens de klantendienst raadplegen of er geen werken in uw straat gepland/bezig zijn vermits je zegt dat uw buren er ook last van hebben ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (2)
JoeValley
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

24/09 geen wifi

Digicorder werkt ook niet, ik zal de klantendienst contacteren! Bedankt

0 Likes
Armandinho
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
De kop is eraf! Hi there!

24/09 geen wifi

Ik woon in Hoboken, en heb ook al de hele dag problemen met Internet verbinding ( zowel via Ethernet kabel en via Wifi) voor mijn iMac. Met mijn iPad en iPhone werkt wifi wel, zelfs op de plaats waar mijn iMac staat.

 

Armandinho

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

24/09 geen wifi

@Armandinho

 

In dat geval denk ik dat het aan uw iMac zelf ligt ... Of aan de ethernetkabel, maar je zegt ook WiFi, dus meer waarschijnlijk de iMac zelf.

 

Heb je hem al eens herstart?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Armandinho
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
De kop is eraf! Hi there!

24/09 geen wifi

Ik ben 100 % overtuigd dat dit probleem aan Telenet ligt. Waarom werkt het dan wel maanden aan een stuk en dan weer een paar uur niet. 

 

Armandinho

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

24/09 geen wifi

@Armandinho

 

Als het aan Telenet zou liggen zou je ook geen WiFi op uw andere toestellen hebben ... Vermits die WEL WIFi hebben ligt het aan uw iMac.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Joy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Smile! Topicwurm! π-DAY! O dierbaar België..

24/09 geen wifi

Hey Armandinho, 

 

 

Heb je ondertussen de oorzaak van het probleem kunnen nagaan? 

Indien je nog vragen hebt mag je ons altijd een berichtje sturen via facebook https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2F21708711283%2F%3Fmess.... Vermeld dan zeker ook je klantnummer zodat we je gemakkelijk kunnen verder helpen. 

 

Joy

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

24/09 geen wifi

@Armandinho hoe kun je daar nu 100 % zeker van zijn? 

Mensen van helpdesk/technische dienst/techniekers met toegang tot bepaalde programma's kunnen enkel 100 % zeker zijn 

 

Zal zijn zoals @stefaan zegt

 

0 Likes
OrigiNele
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

24/09 geen wifi

Hoi ook hier in West Vlaanderen hetzelfde probleem .

Ik vind al twee dagen mijn eigen wifi niet meer. Log me dan in via wifree. Dat lukte tot gisteren perfect. Maar vandaag kan ik me met mijn inloggegevens niet meer inloggen.

Ik heb twee laptops die de wifi niet vinden. Mijn gsm vind hem wel. Vind het een vreemd verhaal...

Heel vervelend voor iemand die bestellingen enkel via de pc kan verwerken om door te sturen naar de klanten.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

24/09 geen wifi

@OrigiNele

Wat je in die vreemde gevallen steeds kan proberen is met uw hoofdaccount inloggen in "mijn telenet" en uw paswoord wijzigen naar iets met minstens 8 karakters, letters en cijfers gemend, hoofdletters en kleine letters gemengd. Vraag me niet waarom, maar dikwijls brengt dat soelaas.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

24/09 geen wifi


@OrigiNele@  schreef:

Hoi ook hier in West Vlaanderen hetzelfde probleem .

Ik vind al twee dagen mijn eigen wifi niet meer. Log me dan in via wifree. Dat lukte tot gisteren perfect. Maar vandaag kan ik me met mijn inloggegevens niet meer inloggen.

Ik heb twee laptops die de wifi niet vinden. Mijn gsm vind hem wel. Vind het een vreemd verhaal...

Heel vervelend voor iemand die bestellingen enkel via de pc kan verwerken om door te sturen naar de klanten.


De modem al eens even zonder stroom gezet?

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 312
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

24/09 geen wifi


@OrigiNele@  schreef:

Hoi ook hier in West Vlaanderen hetzelfde probleem .

Ik vind al twee dagen mijn eigen wifi niet meer. Log me dan in via wifree. Dat lukte tot gisteren perfect. Maar vandaag kan ik me met mijn inloggegevens niet meer inloggen.

Ik heb twee laptops die de wifi niet vinden. Mijn gsm vind hem wel. Vind het een vreemd verhaal...

Heel vervelend voor iemand die bestellingen enkel via de pc kan verwerken om door te sturen naar de klanten.


Interferentie kan zo fel storen dat je zelfs jouw wifi-naam niet meer kan zien.

Probeer eens een ander wifi-kanaal (1,6 of 11)

Zie: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-last-van-interferentie/

0 Likes