24750
netweters
|
152311
antwoorden
|
20690
vragen
|
Goede middag, ik heb thuis al enkele uren geen toegang tot het internet. Heb de modem al ettelijke keren proberen resetten, maar nog steeds geen toagang tot de wifi. Zijn er nog mensen met problemen? Woon in antwerpen en mijn buren hebben ook gee wifi
Is het enkel WiFi of totaal geen internet? Uw bericht is daar onduidelijk over ...
In ieder geval zou ik eens de klantendienst raadplegen of er geen werken in uw straat gepland/bezig zijn vermits je zegt dat uw buren er ook last van hebben ...
Digicorder werkt ook niet, ik zal de klantendienst contacteren! Bedankt
Ik woon in Hoboken, en heb ook al de hele dag problemen met Internet verbinding ( zowel via Ethernet kabel en via Wifi) voor mijn iMac. Met mijn iPad en iPhone werkt wifi wel, zelfs op de plaats waar mijn iMac staat.
Armandinho
@Ex-Netweter
In dat geval denk ik dat het aan uw iMac zelf ligt ... Of aan de ethernetkabel, maar je zegt ook WiFi, dus meer waarschijnlijk de iMac zelf.
Heb je hem al eens herstart?
Ik ben 100 % overtuigd dat dit probleem aan Telenet ligt. Waarom werkt het dan wel maanden aan een stuk en dan weer een paar uur niet.
Armandinho
Hey Armandinho,
Heb je ondertussen de oorzaak van het probleem kunnen nagaan?
Indien je nog vragen hebt mag je ons altijd een berichtje sturen via facebook https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2F21708711283%2F%3Fmess.... Vermeld dan zeker ook je klantnummer zodat we je gemakkelijk kunnen verder helpen.
Joy
@Ex-Netweter hoe kun je daar nu 100 % zeker van zijn?
Mensen van helpdesk/technische dienst/techniekers met toegang tot bepaalde programma's kunnen enkel 100 % zeker zijn
Zal zijn zoals @stefaan zegt
Hoi ook hier in West Vlaanderen hetzelfde probleem .
Ik vind al twee dagen mijn eigen wifi niet meer. Log me dan in via wifree. Dat lukte tot gisteren perfect. Maar vandaag kan ik me met mijn inloggegevens niet meer inloggen.
Ik heb twee laptops die de wifi niet vinden. Mijn gsm vind hem wel. Vind het een vreemd verhaal...
Heel vervelend voor iemand die bestellingen enkel via de pc kan verwerken om door te sturen naar de klanten.
@Ex-Netweter
Wat je in die vreemde gevallen steeds kan proberen is met uw hoofdaccount inloggen in "mijn telenet" en uw paswoord wijzigen naar iets met minstens 8 karakters, letters en cijfers gemend, hoofdletters en kleine letters gemengd. Vraag me niet waarom, maar dikwijls brengt dat soelaas.
@Ex-Netweter@ schreef:Hoi ook hier in West Vlaanderen hetzelfde probleem .
Ik vind al twee dagen mijn eigen wifi niet meer. Log me dan in via wifree. Dat lukte tot gisteren perfect. Maar vandaag kan ik me met mijn inloggegevens niet meer inloggen.
Ik heb twee laptops die de wifi niet vinden. Mijn gsm vind hem wel. Vind het een vreemd verhaal...
Heel vervelend voor iemand die bestellingen enkel via de pc kan verwerken om door te sturen naar de klanten.
De modem al eens even zonder stroom gezet?
@Ex-Netweter@ schreef:Hoi ook hier in West Vlaanderen hetzelfde probleem .
Ik vind al twee dagen mijn eigen wifi niet meer. Log me dan in via wifree. Dat lukte tot gisteren perfect. Maar vandaag kan ik me met mijn inloggegevens niet meer inloggen.
Ik heb twee laptops die de wifi niet vinden. Mijn gsm vind hem wel. Vind het een vreemd verhaal...
Heel vervelend voor iemand die bestellingen enkel via de pc kan verwerken om door te sturen naar de klanten.
Interferentie kan zo fel storen dat je zelfs jouw wifi-naam niet meer kan zien.
Probeer eens een ander wifi-kanaal (1,6 of 11)
Zie: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-last-van-interferentie/