Goeiedag,
Wij hebben een nieuwe woning en daardoor slecht ontvangst (mobiel).
Ik ben naar de winkel geweest. Men gaf mij als oplossing van met Triiing te bellen of eventueel een MCE te plaatsen. Het was wel zo dat ik het toestel niet mocht terugbrengen indien het geen oplossing was.
Daardoor heb ik een occasie toestel gekocht (iemand, klant bij Proximus, die een toestel van Telenet gekocht had).
Ik heb het toestel geïnstalleerd en gebeld om het te laten registreren.
Ik moest 24u wachten.
Na 48u heb ik terug contact genomen. Terug testen, reset, enz en 24u wachten.
Het blijft hetzelfde: POWER brandt, NETWERK flikkert (snel), SIGNAAL flikkert (traag).
In MijnTelenet vind ik de MCE terug maar het is alles.
Moet het toestel niet ingesteld worden omdat het een occasie is?
Ik heb niets op de site teruggevonden.
Graag hulp.
... Meer weergeven