Ik ben sinds drie dagen bestanden aan het uploaden naar een backupsite 'backblaze'...nu krijg ik echter de mededeling dat mijn volume helemaal is opgebruikt...ik dacht dat dit alleen te maken had met dingen die je 'down'load? en niks met uploaden? ik vind hierover ook nergens info, alleen de snelheid van uploaden en downloaden, maar ik heb eerder vragen over het maximaal volume dat hier van toepassing is..heb deze vraag ook al eens gesteld in een telenetshop, maar daar konden ze mij geen antwoord geven, ook niet bij de klantendienst.
Ik heb de vraag ook gesteld via de telenet 'whatsapp', maar daar kreeg ik gewoon het standaardantwoord : nee, upstreamen is niet hetzelfde als downstreamen...meer info op overzicht abonnementen...maar daar vind ik helemaal niks.
heb nu mijn abonnement aangepast van wigo s naar one up maar daarmee weet ik eigenlijk nog geen antwoord op mijn vraag...kan iemand mij hierin helpen?
alvast bedankt!
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: uploadvolume
... Meer weergeven