42170
netweters
|
18596
gesprekken
|
20088
vragen
|
Ik ben sinds drie dagen bestanden aan het uploaden naar een backupsite 'backblaze'...nu krijg ik echter de mededeling dat mijn volume helemaal is opgebruikt...ik dacht dat dit alleen te maken had met dingen die je 'down'load? en niks met uploaden? ik vind hierover ook nergens info, alleen de snelheid van uploaden en downloaden, maar ik heb eerder vragen over het maximaal volume dat hier van toepassing is..heb deze vraag ook al eens gesteld in een telenetshop, maar daar konden ze mij geen antwoord geven, ook niet bij de klantendienst.
Ik heb de vraag ook gesteld via de telenet 'whatsapp', maar daar kreeg ik gewoon het standaardantwoord : nee, upstreamen is niet hetzelfde als downstreamen...meer info op overzicht abonnementen...maar daar vind ik helemaal niks.
heb nu mijn abonnement aangepast van wigo s naar one up maar daarmee weet ik eigenlijk nog geen antwoord op mijn vraag...kan iemand mij hierin helpen?
alvast bedankt!
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: uploadvolume
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vorige week in Portugal TV gekeken via een Chromecast/Telenet TV. Wanneer wij echter via de TV Gids proberen om een vorig programma (VTM of VRT zelfde dag) loopt de app vast https://testmyspeed.onl/
Bij je WIGO S abonnement had je een bepaald internetvolume dat je kon gebruiken per maand. Dat volume is het totaal van je download en je upload.
Nu je een One Up abonnement hebt, heb je een onbeperkt internetvolume. Echter moet je er wel rekening mee houden dat je mobiele snelheid verlaagd gaat worden van zodra je een bepaald volume overschrijdt. Dat volume is afhankelijk van hoeveel SIM kaarten er zijn toegevoegd in je abonnement. Momenteel is het volume ingesteld op 40GB per simkaart.
De Telenet app is de beste app om je verbruik in het oog te houden.