@luc55 schreef: Hij is nu in bezit van de witte niu (foto) niet de zwarte met extra aansluitingen hij heeft nu een splitter op gezet op de witte hij zou graag de zwarte hebben dan moet de technieker langs komen omdat alles perfect werkt is er geen gratis ingreep mogelijk door de technieker Neen, ik vind jouw antwoord 2 keer verkeerd: 1) Hij wilt de zwarte niet, hij wilde gewoon een oplossing voor een 2de toestel. Het was Telenet die tot 4 keer toe een nieuwe NIU voorstelde, waarvoor een technieker zou moeten komen. Dus de verkeerde oplossing, gezien de "witte" NIU perfect is voor een 2de toestel. 2) Het vervangen van de NIU is gratis. De NIU behoort tot de Telenet installatie, alles wat ACHTER de NIU komt is voor de klant. Als de klant dus een nieuwe NIU wilt (omdat de oude niet voldoet), dan moet Telenet die gratis bezorgen (zie post van @Ex-Netweter hierboven). Op voorwaarde dat jouw binnenbekabeling in orde is ... Jouw advies om zelf een (Hirschmann) versterker te kopen vond ik in dit geval ook totaal overbodig. Sorry. @scOOb schreef: Zouden ze in eerste instantie correct advies gegeven hebben bij Telenet, was dit een overbodige thread geweest. Zo'n tread is nooit overbodig. We leren hier allemaal bij. Zelfs de verkeerde antwoorden die hier gegeven zijn, en de discussies die erop volgen zijn interessant (en als de Helpdesk hier af en toe mee zou lezen, zouden ze ook nog wat kennis opdoen 🙄) @scOOb schreef: maar met de hulp van wat Netweters is ‘t opgelost ! Op Netweters zitten de kenners hé 😁
... Meer weergeven