@janne_man schreef:
Ik zie allemaal goede bedoelingen, maar het echte probleem is een overlijden waarbij het abonnement moet stoppen. Al die goede raad geven, raad ik aan om de link te volgen en dan te klikken op Vul het opzegformulier in. Op dit ogenblik krijg ik daar een foutmelding, dus in mijn hoop vermoed ik dat Telenet het uiteindelijk begrepen heeft dat het daar niet klopt. Het opzegformulier dat je daar kreeg (heb ik bekeken een vorige reactie) geeft een keuze mogelijkheid uit alle mogelijke redenen waarom een levende een abonnement zou stopzetten. Een keuze wegens overlijden is er niet bij. Dat is de bron van de ergernis die @Stopdereclame heeft. Juist door de onmogelijkheid om wegens overlijden aan te vinken valt men in de mallemolen van de commerciële diensten van Telenet. De @Moderator van dienst heeft mogelijk mijn reactie niet goed begrepen. De essentie is de terechte opmerking van @Stopdereclame daar is er niet op ingegaan geweest. Als je de zaken oppervlakkig beschouwd dan lijkt de inhoud van die pagina in orde, maar niet als je verder klikt naar opzeg. Dan val je in het normale circuit van elke opzeg. Daar zit juist het gebrek aan empathie en ernst.
@janne_man Ik had jouw eerdere reactie inderdaad verkeerd begrepen. Mijn excuses hiervoor. Had me enkel op overname gefocust en niet op het opzegformulier. We hebben de feedback doorgegeven dat de reden hiervoor ontbreekt en dat dit dan ook afstandelijk aanvoelt. We houden je hiervan verder op de hoogte.
... Meer weergeven