JanMetDePet
Experienced Weetjesweter
JanMetDePet
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
17-04-2025
17:56
|
Lid sinds: 05-07-2016
Datum laatste bezoek: 17-04-2025 17:56
Ranking
Experienced Weetjesweter
17-02-2025
18:11
Blijkbaar zou het met dat ding niet mogelijk zijn om "ip-address reservering" te doen....en dat heb ik nodig.
... Meer weergeven
17-02-2025
16:42
Ik neem aan dat je de CV8560E bedoelt, die ik dan in bridging mode zet, niet?
... Meer weergeven
17-02-2025
16:31
Toegelaten is het zeker, want ze zijn sinds vorig jaar verplicht geweest een vrije modemkeuze toe te laten. Alleszins, in mij geval,de modem is nog steeds van telenet...het is enkel de router die niet van hen is. Tot nu toe was dit geen probleem vermits de tv rechtstreeks op hun modem hing. Als ik het goed begrijp, gaat dit niet meer en moeten we hun homegateway (met ingebouwde router) gebruiken. Ik heb er geen probleem mee om hun producten te gebruiken, doch spijtig genoeg bieden ze niet de features die mijn router biedt.
... Meer weergeven
17-02-2025
15:18
Dan zullen ze tegen dan toch een oplossing moeten hebben voor de mensen die een stand-alone modem hebben. Volgens de klantendienst werkt hun tv box niet samen met dergelijke setup. Een home gateway is voor sommige onder ons niet acceptabel.
... Meer weergeven
17-02-2025
15:11
Ik zou graag mijn oude digicorder (AD2100) willen vervangen door de nieuwe TV Box IP. Echter, momenteel heb ik een standalone modem (CV7160E) waarachter ik mijn router heb. Ik zou deze willen behouden en wil onder geen beding een home gateway, omdat deze niet de features heeft van mijn router. Alleszins, heb contact opgenomen met de klantendienst van telenet en deze wisten me te zeggen dat ze de werking van de TV Box IP niet kunnen garanderen bij deze setup. Ik ga er vanuit dat er heel wat mensen dergeljike setup hebben...hebben deze mensen dan nog allemaal een oude digicorder?...of zijn er toch oplossingen die Telenet me niet vertelt? Ik hoor het graag.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
aansluiting
-
telenet.tv
-
TV-box
05-06-2022
23:15
Weet iemand of de huidige telenet digicorder ondertussen compatibel is met de Magic Remote van LG? Zelf heb ik nog een oude digicorder en van compatibiliteit is er helemaal geen sprake.
Thx,
Herman
Titel gewijzigd door MarianneM (mod) | Vorige titel: Is Telenet digicorder en de Magic Remote (LG)
... Meer weergeven
11-02-2020
21:30
Dit heb ik enige tijd ook meegemaakt. Net was er een nieuwe periode begonnen, en ik kreeg een mail dat mijn basisvolume voor 90% verbruikt was. Effe schrikken 🙂 ... doch op "mijn telenet" stond het correct. Tja, je zou verwachten van dergelijk bedrijf dat zoiets niet zou gebeuren...of tenminste als het gebeurd was, dat je een rechtzettingsmail zou krijgen.
... Meer weergeven
11-02-2020
21:26
Sinds enige tijd is onze digicorder (dc-ad2200) zeer langzaam geworden. Als je bijv. een opgenomen programma wil laten starten duurt het soms tot 5 seconden alvorens het programma start. Vijf seconden mag niet lang lijken doch als je dat telkens moet wachten is dit wel vervelend. Ik heb ondertussen al verschillende dingen geprobeerd, waaronder het resetten van de digicorder, doch ...geen verbetering.
Iemand een tip?
... Meer weergeven
- Tags:
- digicorder
- tv
Labels:
- Labels:
-
digicorder
-
opnames
31-01-2020
19:59
1
Ik maak gebruik van Voip via Telenet. Als inkomende provider heb ik Weepee en als uitgaande provider heb ik Voiptiger. In eerste instantie kan je dan bijv. via een Dect toestel (zelf heb ik de Gigaset C610 ip) gewoon telefoneren. Als je dan ook wil telefoneren met je GSM via voip, kan je hiervoor bijvoorbeeld Zoiper gebruiken. Details ga je vinden op het Userbase forum.
... Meer weergeven
29-01-2020
22:48
Als je powerline adapters ( PG-9072-TN en PG-9073-TN) geïnstalleerd hebt, geven die aan beide zijden (9072 en 9073) een wifi signaal?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
aansluiting
04-09-2019
11:05
Wel, ik zou deze test moeten doen van Telenet om te kijken welke WiFi versterker ik nodig zou hebben. Blijkbaar krijg je dan een gratis WiFi versterker van hen.
... Meer weergeven
04-09-2019
00:23
Telkens als ik mijn WiFi probeer te optimaliseren met de Telenet app, krijg ik de melding "Er is een probleem met ons systeem, sorry voor het ongemak. Kom straks nog eens terug om het opnieuw te proberen." IIk ben al meerdere keren teruggekomen doch steeds krijg ik dezelfde melding. Is er iemand die ervaring hiermee heeft?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
foutmelding
06-08-2019
20:01
3
Ondertussen is er een technieker van Telenet langsgeweest, en heeft de netwerkverdeler vervangen. Het beeld op de tv was heel wat beter. Toch was er meer mis dan enkel de netwerkverdeler. Blijkbaar was er een probleem met de kabelaansluiting aan de electriciteitspaal, namelijk corrosie. De telenet technieker had er een stuk kabel tussenuit gehaald dat we moesten laten zien aan de FLUVIUS-telenet technieker die gisteren zou langskomen. De telenet technieker had een afspraak hiervoor gemaakt met de Fluvius-telenet technieker. Echtgenote had verlof genomen om aanwezig te zijn als de Fluvius technieker ging langskomen...doch niemand gezien !! Na telefonisch contact met Telenet (blijkbaar moet je telenet contacteren voor deze Fluvius techniekers) bleek dat ze toch langsgekomen waren...en de kabel vervangen hadden. Toch heeft het internet op geen enkel ogenblik uitgelegen. Hoe doen deze mensen dat ? Alleszins, als ze niks gedaan hebben, zitten we nog steeds met de 'grote' verliezen op de kabel, zoals aangegeven door de Telenet technieker. Van Fluvius hebben we niks gehoord. Kortom, service van de telenet technieker was top, doch de service van Fluvius was beneden alle peil. Herman
... Meer weergeven
29-07-2019
20:09
Sinds de installatie van een extra TV op de slaapkamer (met telenet CI kaartje) is de ontvangst van deze zéér slecht. Eerst dacht ik dat het aan de coax lag. Heb dan de tv langs de netwerkverdeler geplaatst en ,met korte telenet coax kabel, was de ontvangst nog zéér slecht. Vanalles uitgeprobeerd tot....na het wisselen van de coaxaansluiting met deze van de tv in de living, bleek dat de tv in de living totaal geen ontvangst meer had. Om een lang verhaal kort te maken...de oorzaak lag bij de netwerkverdeler. Heb de stroomkabel van de netwerkverdeler effe uitgetrokken en nadien bleek de ontvangst van beide tv's perfect te zijn. Hoe moet ik dit zien...is de netwerkverdeler "einde leven" ... of komt het eraan? Kan ik bij telenet een nieuwe (modernere) netwerkverdeler krijgen? Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? mvg, Herman
... Meer weergeven
- Tags:
- Netwerkverdeler
Labels:
- Labels:
-
aansluiting
-
CI+ module
-
coax kabel
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten die JanMetDePet geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 31-01-2020 19:59 | |
2 | 30-01-2020 22:37 | |
3 | 06-08-2019 20:01 | |
1 | 27-07-2019 17:36 | |
1 | 16-03-2019 17:46 | |
1 | 29-12-2018 18:11 | |
1 | 27-12-2018 08:28 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
28909 | 29-12-2018 18:11 |